Part 4

4K 364 13
                                    

Άρης

«Άρη! Άρη με ακούς; Τι θόρυβος ήταν αυτός;» με ρωτά η Νικόλ, αλλά βρίσκομαι σε κατάσταση σοκ και δεν καταλαβαίνω τι μου λέει.

Το κινητό μου πέϕτει από το χέρι μου και παρατηρώ ότι τα αυτοκίνητα έχουν σταματήσει να προχωρούν.

«Βοήθεια! Ένα ασθενοϕόρο! Φωνάξ’τε ένα ασθενοϕόρο! Η κοπέλα αιμορραγεί!» ακούω κάποιον να ϕωνάζει από έξω και αισθάνομαι όλο μου το κορμί να μουδιάζει. Θεέ μου…μακάρι να μην είναι νεκρή!

Βγάζω αστραπιαία τη ζώνη μου και πιάνω το κινητό μου για να καλέσω ασθενοϕόρο. Με το που το κλείνω, ανοίγω διάπλατα την πόρτα του αυτοκινήτου και βγαίνω έξω. Πολλοί βρίσκονται πάνω από την κοπέλα και ϕαίνεται να έχουν ϕρικάρει. Δεν την έχω εντοπίσει ακόμα, καθώς το πλήθος από πάνω της είναι τεράστιο.

Πλησιάζω με γρήγορες κινήσεις τη γυναίκα και κλείνω τα μάτια μου στιγμιαία.

«Ιϕιγένεια σε παρακαλώ! Μη με αϕήνεις!» ϕωνάζει ένας νεαρός στην κοπέλα που κείτεται στο οδόστρωμα. Η καρδιά μου χάνει έναν χτύπο.

«Σας παρακαλώ, απομακρυνθείτε από την κοπέλα. Δε βοηθάει ο συνωστισμός από πάνω της» παρακαλώ τους ανθρώπους που βρίσκονται τριγύρω της, όσο πιο ψύχραιμα μπορώ και εκείνοι γυρίζουν να με κοιτάξουν.
«Είμαι γιατρός και θέλω να βοηθήσω» προσθέτω και απομακρύνονται από το κορίτσι.

Ο μόνος που δεν μετακινήθηκε καθόλου, είναι αυτό το αγόρι που ϕαίνεται να γνωρίζει τη γυναίκα.

Τα μάτια μου πέϕτουν επάνω στο νεαρό και πολύ όμορϕο κορίτσι, που μόλις χτύπησα. Η εικόνα της, χτυπημένη και σχεδόν πλημμυρισμένη από αίματα, κάνει όλο μου το κορμί αδύναμο.
Μπορεί να έχω δει χιλιάδες τέτοια περιστατικά και σίγουρα θα δω πολύ περισσότερα, όμως αυτό που αντικρίζω αυτή τη στιγμή…δεν μπορεί να περιγραϕεί με λέξεις.

Μία τόσο γλυκιά και αγγελική ύπαρξη κινδυνεύει να χαθεί μια για πάντα…και αυτό εξαιτίας μου. Μια νέα κοπέλα με δικά της όνειρα, στην κατάλληλη ηλικία για να τα πραγματοποιήσει, ίσως να μην προλάβει να ζήσει όσα έχει ονειρευτεί.

Ανοιγοκλείνω τα βλέϕαρά μου στιγμιαία, πλησιάζω ακόμα περισσότερο το κορίτσι και, αμέσως, ο νεαρός γυρίζει να με κοιτάξει, με βλέμμα γεμάτο θυμό και απόγνωση.

«Τι της έκανες παλιομαλ*κα; Τι θέλεις να κάνεις τώρα; Να την αποτελειώσεις; Αν πεθάνει…σε σκότωσα!» μου ϕωνάζει και παίρνω μια βαθιά ανάσα. Ό,τι και να του απαντήσω αυτή τη στιγμή, εκείνος θα αντεπιτεθεί…και με το δίκιο του.

Lovers by AccidentTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang