Άρης
"Ό-Όχι...είμαστε αδέρφια. Αλλά..." πάω να της πω, όμως συνεχίζω να πηγαινοέρχομαι μέσα στο δωμάτιο, σαν να βρίσκομαι σε αναμμένα κάρβουνα. Για να ήρθε αυτός...κάτι θέλει.
"Μάλλον δεν τα πάτε και τόσο καλά...ε;" με ρωτάει και σταματάω να περπατάω. Το βλέμμα μου καρφώνεται στο δικό της και για μια στιγμή ξεχνάω τι στο καλό ήθελα να της πω.
"Για τον αδερφό μου θα μιλάμε τώρα;" τη ρωτάω τελικά και συνοφρυώνεται.
"Γιατί όχι; Είναι πολύ ενδιαφέρον παιδί..." μου απαντά και τα μάτια μου γουρλώνουν. Πες μου ότι της γυάλισε κιόλας...να τρελαθώ!
Την πλησιάζω αργά και πηγαίνω να καθίσω ακριβώς δίπλα της, εντελώς αναστατωμένος. Τα μάτια της με παρατηρούν από την κορφή ως τα νύχια και αισθάνομαι την καρδιά μου να με εγκαταλείπει. Ξαφνικά νιώθω ότι δεν έχω αρκετό οξυγόνο.
"Μη μου πεις...ότι σου άρεσε ο μικρός;!"
"Γιατί; Θα σε πείραζε;" με ρωτάει και οι σκέψεις αρχίζουν να τριγυρίζουν στο μυαλό μου διάσπαρτες. Γιατί μου το κάνει αυτό την τύχη μου; Γιατί με βασανίζει, ενώ ξέρει ότι πεθαίνω για την πάρτη της;
Πρέπει να μιλήσω με τη Νικόλ. Κάτι πρέπει να κάνω...προτού χάσω την Ιφιγένεια μια για πάντα!
"Θέλεις αλήθεια να μάθεις;" τη ρωτάω και την πλησιάζω ακόμα περισσότερο. Τα μάτια της κοιτάζουν τα δικά μου και η καρδιά μου πεταρίζει σαν τρελή μέσα μου.
"Θέλω;" μου απαντάει με ερώτηση και πλησιάζω το πρόσωπό μου στο δικό της. Τα χείλη μου απέχουν μόλις λίγα χιλιοστά από τα δικά της και καταλαβαίνω ότι η Ιφιγένεια αισθάνεται αναστατωμένη. Ακόμα και αυτή μου η κίνηση την επηρεάζει. Με θέλει. Το νιώθω...
"Σταμάτα να κάνεις σαν να μη συμβαίνει τίποτα Ιφιγένεια..." της αποκρίνομαι σχεδόν ψιθυριστά και την νιώθω να ανασαίνει βαθιά.
"Γιατί Άρη; Συμβαίνει κάτι;" με ρωτάει και τα χείλη μας ακόμα απέχουν μόλις λίγα χιλιοστά.
"Θέλω να μιλήσουμε...και επειδή αυτό δεν μπορεί να συμβεί εδώ μέσα...θα βγούμε απόψε..." της ανακοινώνω και κλείνει τα μάτια της για μια στιγμή.
"Δεν έχουμε να πούμε τίποτα απολύτως Άρη!" μου απαντά αδύναμα...και τα δάχτυλα του χεριού μου χαϊδεύουν απαλά το λαιμό της. Μπορώ να νιώσω την ένταση στο κορμί της. Η καρδιά της χτυπάει σαν τρελή. Η δική μου...την αντιγράφει...
BẠN ĐANG ĐỌC
Lovers by Accident
Lãng mạnΗ ζωή πάντα προσπαθεί να σε οδηγήσει εκεί που ανήκεις, ακόμα και αν επιλέγει το χειρότερο τρόπο για να το κάνει... Η Ιφιγένεια Μαυρίδου είναι μία 23χρονη χορεύτρια, από τη Θεσσαλονίκη, που τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ζει στο Λονδίνο. Το μεγαλύτερό τ...