Part 7

3.5K 358 18
                                    

Άρης

"Τα μέλη του δικαστηρίου αποφάσισαν, ότι--" η καρδιά μου χτυπάει δυνατά και ασταμάτητα.

"Με συγχωρείτε!" φωνάζει ο Δημήτρης και όλοι γυρίζουμε να τον κοιτάξουμε. Τι στο καλό τον έπιασε; Θα δώσει και άλλους λόγους για να με κλείσουν μέσα;

"κ.Οικονόμου...νομίζω ότι δεν είναι η ώρα να μιλήσετε" του αποκρίνεται ο δικαστής και ο Δημήτρης στρέφει το βλέμμα του προς το δικό μου και έπειτα γυρίζει να κοιτάξει και πάλι το δικαστή.

"Το γνωρίζω πολύ καλά κ.δικαστά και πραγματικά ζητώ συγγνώμη που παρεμβαίνω...αλλά έχω μια ένσταση" του απαντά και ο δικαστής του δίνει τελικά το λόγο.

Δεν ξέρω για ποιο λόγο...αλλά έχω την αίσθηση ότι ο Δημήτρης δε θέλει να με κλείσουν στη φυλακή. Την τελευταία φορά που είχαμε μιλήσει, του έδωσα να καταλάβει τις προθέσεις μου και, ίσως, τώρα να θέλει να συνεργαστεί. Βέβαια, δε νομίζω ότι θα ήθελε να τσακωθεί με τα πεθερικά του...ή τέλος πάντων με τους γονείς της Ιφιγένειας. 

"Παρακαλώ κ.Οικονόμου" τον παροτρύνει ο δικαστής και εκείνος κουνάει καταφατικά το κεφάλι του.

"Γνωρίζω ότι αυτός ο άνθρωπος, ο κ.Παπαϊωάννου, είναι υπεύθυνος για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Ιφιγένεια...όμως οφείλω να είμαι δίκαιος. Ως μάρτυρας στο συμβάν...είδα κάτι παραπάνω από όλους εσάς. Η Ιφιγένεια...θέλησε να περάσει το δρόμο τελείως απρόσεκτα, χορεύοντας ως μπαλαρίνα προκειμένου να πιάσει το φυλακτό της. Όταν έσκυψε να το πιάσει, πιθανότατα δεν ήταν ορατή στον  κ.Παπαϊωάννου, ο οποίος και τελικά τη χτύπησε με το αυτοκίνητο, φαντάζομαι άθελά του. Δεν θέλω να τον δικαιολογήσω σε καμιά περίπτωση...απλά ήθελα να είμαι ειλικρινής. Όσο και αν τον μισώ γι'αυτό που έκανε στην Ιφιγένεια, άλλο τόσο είμαι υπέρ του να την αναλάβει ως προσωπικός της γιατρός υπό όρους. Νομίζω ότι κ.δικαστά...πρέπει να του δώσετε μία ευκαιρία. Αυτό ήθελα να προσθέσω...σας ευχαριστώ για το χρόνο σας".

Δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να πιστέψω, πως ο Δημήτρης μίλησε υπέρ μου. Παρόλο που λέει το αντίθετο...τελικά με υποστήριξε. Θέλει να αναλάβω προσωπικά την Ιφιγένεια. Πραγματικά έχω μείνει τελείως με αυτή του τη δήλωση. Ακόμα και οι γονείς της κοπέλας τον κοιτάζουν άναυδοι.

"Αυτό που αναφέρατε κ.Οικονόμου είναι πολύ σημαντικό. Νομίζω πως έπειτα από όσα είπατε...η απόφασή μας αλλάζει" λέει ο δικαστής και αισθάνομαι ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα. 
"Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα...κ.Παπαϊωάννου, εσείς θα είστε εκείνος που θα πρέπει να αναλάβει να βοηθήσει τη δεσποινίδα Μαυρίδου...ωστόσο, οφείλουμε να σας θέσουμε κάποιους περιορισμούς" ξεροκαταπίνω.

Lovers by AccidentWhere stories live. Discover now