Άρης
Το βλέμμα του Δημήτρη με εξετάζει προσεκτικά.
Έχουμε μπει στο γραφείο μου και καθόμαστε ο ένας απέναντι από τον άλλον."Δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω. Δεν έχουμε μιλήσει εμείς οι δύο για μήνες...και η αλήθεια είναι ότι συνέβησαν πολλά" ξεκινάει να μου λέει και ξεροκαταπίνω. Έχει δίκιο. Έχουν συμβεί πράγματι πολλά.
"Καταρχήν...θα ήθελα η Ιφιγένεια να μη μάθει για αυτή τη συνάντηση. Δύσκολα την έπεισα να με συγχωρέσει και δε θα θυσίαζα για ακόμα μία φορά την εμπιστοσύνη της" συνεχίζει και το ύφος μου αρχίζει να γίνεται πιο σοβαρό από πριν, αν αυτό είναι δυνατόν."Δε...δε μιλάω μαζί της. Τελειώσαμε οριστικά" του εξηγώ ενθυμούμενος την τελευταία φορά που ήρθε να με επισκεφτεί. Παίρνω μια βαθιά ανάσα. Από εχθές δεν έχω σταματήσει να σκέφτομαι όλες μας τις στιγμές μαζί. Ήθελε να σταματήσω να το προσπαθώ...και αυτό θα κάνω...όσο και αν μέσα μου πεθαίνω...
"Εγώ σου έστειλα εκείνο το μήνυμα. Είχα μάθει ότι δεν παντρεύτηκες ποτέ. Ξέρω ότι νοιάζεσαι Άρη..." μου αποκρίνεται ο Δημήτρης και γουρλώνω τα μάτια μου. Μου έρχεται στο μυαλό το μήνυμα που έλεγε ότι η Ιφιγένεια είναι καλά. Και έσπαγα το κεφάλι μου!
Αφού καθαρίσω το λαιμό μου, σηκώνομαι από την καρέκλα και κατευθύνομαι προς το παράθυρο.
"Δεν έχει σημασία αν νοιάζομαι ή όχι Δημήτρη. Η Ιφιγένεια...αποφάσισε ότι θέλει να τελειώνει μαζί μου...και εγώ δεν μπορώ παρά να σεβαστώ την επιθυμία της. Όσο και αν προσπάθησα...δεν τα κατάφερα. Άλλωστε...είναι με άλλον πλέον. Προφανώς...δεν της ήμουν αρκετός..." του απαντώ και γυρίζω να τον κοιτάξω."Δεν πιστεύω ότι είναι ερωτευμένη με τον Νίκο, Άρη. Η Ιφιγένεια...είναι μπερδεμένη. Δεν είναι και λίγο αυτό που της έκρυψες!
Νομίζω...ότι αργά ή γρήγορα θα καταλάβει ότι δε σε έχει ξεπεράσει. Μην τα παρατάς τώρα" μου αποκρίνεται και τον πλησιάζω."Γιατί Δημήτρη; Γιατί επιμένεις τόσο; Γιατί δεν υποστηρίζεις τη φίλη σου; Από όσο θυμάμαι...δεν ήμουν ποτέ ικανός να σταθώ δίπλα της!" τον ειρωνεύομαι και κουνάει το κεφάλι του πέρα δώθε απογοητευμένος.
"Την θες τόσο πολύ...που μέχρι και εγώ συνειδητοποίησα ότι είσαι ο κατάλληλος. Κοίταξε...δε μου αρέσει να κάνω το διαμεσολαβητή, όμως όταν πρόκειται για την Ιφιγένεια...είμαι πρόθυμος να κάνω το οτιδήποτε προκειμένου να τη δω ευτυχισμένη...Και από ό,τι έχω καταλάβει...είσαι κομμάτι της ευτυχίας της!" μου εξηγεί και ξεφυσάω.
STAI LEGGENDO
Lovers by Accident
Storie d'amoreΗ ζωή πάντα προσπαθεί να σε οδηγήσει εκεί που ανήκεις, ακόμα και αν επιλέγει το χειρότερο τρόπο για να το κάνει... Η Ιφιγένεια Μαυρίδου είναι μία 23χρονη χορεύτρια, από τη Θεσσαλονίκη, που τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ζει στο Λονδίνο. Το μεγαλύτερό τ...