David přemýšlel jak vyzvobodit Otu a Igora z vězení. Oba miloval.
Ve vězení byla nejčastěji Igorovův koníček špehování. Šel si dát sprchu, protože byl špinavý a smrděl a když ostatní sledoval, lidé ho podle smradu poznali.
Ve sprchách mněl nové ovocné mýdlo s prichutí čokolády. Pustil vodu. Šplouch. Čuch çuch už nesmrdím řekl si po akcičce. Puf! Třísk! Spad! Spadly dveře .
I: ÍÍÍÍÍ. A jéje.
Byl tam černá postava. Když se postava ukázala ve světle, bylo to Igorovo dítě které splodil s Terkou.Ota na pokoji uslyšel divné hlasi. V okně se ukázala postava.
P: Jaké má Igor vlasy?
O: Hnědý krásný
P: Zachráníme tě až uslyšíš slovo mamut skoč do postele.
O: Dobře
P: DěkujuPostava poznala Igora podle krásného hnědého vlasu. Uklouzl ve sprše (klouz) a byl mrtvý.
P: Aha.Zpátky na Otovi pokoji.
P: MÁMŮT!
Ota hopl na postel a ta praskla. Schoval se pod peřinu a v tom BUM! BÁC! KŘACH! PRÁSK! PLESK! HUP! TŘÍSK! JEČIVÉ HLASY! BUM! BAM! Ota šel spát.Vzbudil se. Rozhlédl se. Všichny byli černí. Ležel na lavici v rakvi. Zaklepal na dveře rakve. Ťukťuk. Otevřeli mu.
Farář: Ty nejsi mrtvý?
Ota se rozhlédl a uviděl rakev v ní byl Igor. Rozbrečel se. Z rohu ma něho mávala postava. Taky zamával. U Igorovy rakve stál krásný kreslený obrázek Igora.(Za tento krásný obrázek Děkuji jednomu z fanoušků. Mrk mrk)
Snědli hostinu a šli domů. Ota se vyspal s Davidem a všechno bylo ok.
Otu trápilo kdo je tou postavou co ho zachránila. Šel nakrmit ryby, ale přejedly se. Nějak z tloustly. Ota přemýšlí: Hmmmm. A v tom akvárko praskne. Někdo zařval: ÁÁÁÁ.
Ryby byly moc velké a tak akvárko prsklo. David přišel na pomoc a se sbíraly ryby a hodilo je do vany. Byly moc velké a jeden člověk je nemohl unést.Až ryby uklidili našel Ota na posteli vzkaz.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí