Vězeňský nečas

9 3 0
                                    

Hodili je do vězení všeho bylo rusky a oni neuměli azbuku tak toho moc nepřečetli. Jak je tam hodili tak tak usnuli. Dokonce jim ani ne vadilo že jsou vězení protože bylo spolu a celou dobu byli k sobě přitisnutý jako papír lepidlem k jinému papíru. Akorát to jídlo bylo dost hnusně jako ve školní jídelně kam OK003 chodil.

Na hotelu řvala Terka .
T: Oni tu nejsou! Ani na párty ne! Jsou ve vězení! Co budem dělat!
D: Uklidnise
O: To bude ok.
T: To teda nevím!
Pak Terka histericky odletěla asi někam jinam. Ota a David zůstaly samy. Objaly se.
D: Pojď NOťas půjdem si upravit náladu do kavárny. Koupím ti dorty.
O: Tak jo děkuju moc
A šli. Byly dobré. Jeden měl zdobený ve stylu 60. Let a ten druhý měl na sobě třpytki. Tak je snědli. A pak šli na procházku. Za svitu měsíce se chytly za ruce s propletením prstama. Sedli si na lavičku a dívali se sobě hluboko v očích.
O: Spolu to zvládnem mišáčku
D: To víš že jo ty můj ptáčečku

Jednou v noci když igor spal se probudil Odpolední králíček 003. Tu noc spaly blízko u mříží. A najednou OK003 ucítil něco divného. Přiblížil se k m říží a ony se začaly roztíkat! Posunul spícíh Igora a mříže zmizly úplně. OK003 se šel projít. Vyšel se své celý a šel. Ostatní vězňové si asi myslely že je to kontrolor. I tak vypadaly moc nebezpečně. Když byl v tom dorazil na konec chodby a uviděl něco co se mi zdálo podvědomé. Co to bilo?!

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat