Igor a OK003 už měli sbaleno a čekali na svou raketu. Byla to ta jejich svatební cesta, na kterou se moc těšili. Odlétali na měsíc na Měsíc. Bydlet měli v luxusním hotelu na obráceně straně měsíce.
Když odlétali, Igorovi bylo trochu špatně. Jinak let příběh bez problémů a měsíčním autobusem je dopravili do toho hotelu. Měli tam dobře jídlo velký apartmán a ještě větší koupelnu. 2 týdny od tama ani nevylezly. Dokonce si nechávali donést jídlo na pokoj, aby nikam nemuseli.
Pak byl Hellowín. Igor měl speciální policejní obleček a OK003 měl sexy motorkářskou bundu a jinak nic. Jenže na hotelové dveře něco zaklepalo. Igor si myslel, že to je jenom hotelová obsluha tak na sebe hodil župan a OK003 zůstal v pozici ve které byl. Ta pozice by se nehodila pro děti. Jenže to nebyla hotelový obsluha! Byla to diskokoule Terka! A za ni bylo spousta lidu. Byli to svatebčané. Ota se zezadu usmíval.
O: přišli jsme vás rozveselit a dělat vám tu spolecnost!
T: Máme nachystanou párty! Když je toho 31.10.!
Moc lidí nepřišlo Ale tak i jich bylo dost. OK003 nejdřív vůbec nepochopil co to je, ale pak se vzpamatoval a něco si oblékl.
Soudkyně Barbara: Donesli jsme i kostýmy pro vás!
Nakonec jim ještě nechali chvíli soukromý takže Igor mohl dodělat rozdělanou prácičku.Pak je ostatní počkali v hotelové hale. Součástí kostymu pro novomanžely byly i krásné pevné červené pouta osudu ze železa. Každý věděl, že to pouto je neviditelné ale pro účely toho kostýmu jim vyrobily opravdové pouta. Pak šli všichni ven na Měsíc a slavili.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí