David a Oťas pokračovali v cestě domů. Mezi tím se bavili o všem možném a nemožném. Dacid několikrát dokonce přistihl Otu, jak ho pozoruje. Třeba k němu cítí to samé...
Budu to muset zistit řekl si David. Musel na něj pořád myslet, i když chtěl přestat. Třeba by to vyjít mohlo. Proč si nikdy nevšiml, jak je Oťas krásný? Když si to tak zpětně uvjedomoval, vždycky se mu líbil jenom si to nechtěl připustit. Jenže teď už to věděl. Už nebylo hlavním smyslem jeho života učení a vzdělávání. Chtěl být jenom s Otou. Chtěl mu dělat radost, vidět jeho zářící oči. A taky by mu teď nejradši ztrhal všechno oblečení a...
Z myšlenek ho vytrhl Neznámý muž. Stál v boční uličce ve stínu, který tvořil dům na rohu ulice.
Neznámý: Dobrý den mládenci. Nechcete si koupit mouku?...... Mám hladkou, polohrubou, hrubou i špaldovou.
O: No my nevíme, na co bychom ji použili....
D: A kolik stojí? Mohli bysme to koupit Terce, bude mít narozeniny tak ať máme dárek...
Neznámý: Že jste to vy tak by to bylo 5 kč na kilo.... Je opravdu kvalitní, takovou kvalitu nikde jinde nezískáte. A dnes, dostanete všechny 4 druhy za z výhodněnou cenu v dárkovém balení jen za 15 kč! Mašle je ze stuhy nejvyšší kvality! Opravdu se to vyplatí!Koupili Dárkové balení a šly pro večeři do čínského bistra. Když se vrátili, Terka už bila doma. Všichni se najedli a David šel spát. Musel pořád myslet na Oťase. U večeře se na něj celou dobu usmíval a měl pak i úchylné vtipy a řeči. Dokonce vytáhl svůj nový sváteční oblek (jak na obrázku).
Vybírali ho sami dva spolu k jeho narozeninám. Tehdy si David ještě ne uvědomoval, co k němu cítí. Budu muset něco udělat, řekl si.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfikceTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí