*obsahuje spoilery*
Ještě ten den večer všichni přemýšlely nad tím co ta Panna Marie chtěla Otovi říct. Sedli si a spolu zase myslely.
O: Tak řekla mi to zjevený že tam bude poklad tak tam je!
I: To je pravda.A tak se vydali do terénu. Jak se rozdělit nikdo nevěděl a někdo navrhoval že zůstanou spolu. Nakonec se teda rozdělily na skupiny. Igor studoval soudní řád aby nedělali nic protizákoného. Z toho by byl pak smutný. On zůstal s Odpoledním králíčkem 003, David byl s Otou a Terka zase zústala na ocet a tak ji dali aspoň Irmu. Ta nešla v ruce urnu kdyby se někomu náhodou chtělo umřít. Pak se všichni vydali různím směrem a pak se chtěli zas sejít.
David vrazil do lesa s krumpáčem a začal kopat do stromu. Ota ho u toho natáčel a pak to chtěl dát na yt jako majnkraft ve skutečném životě. Doufal že tak aspoň bude mít nějaké sledovatel.
OK003 a Igorek se zase fotili na InstaStori. Ale pak do opravdy hledali. Mysleli si, že poklad někdo ukradl. A po cestě popíjely tak párkrát nechtěně někomu vlezli do domu. Ale pak zas odešli.
A Terka byla nejúspěšnější. Na A velkou hlínu hromadu která vypadala podezřelé. Tak všechny zavolala a tak se všichni seb jehly. Akorát ve stavu Igora a OK003 To nebylo moc dobré. David na tu hromadu v běhl s krumpáčem a Irma začala hrabat rukama. Akorát si nedaly pozor a David ji pak sekl Tak musela do nemocnice. Nakonec vytáhly truhlu. Chtěli ji vzít domů a dokonce ji už začaly cpát do auta. Vtom OK003 poklekl na zem. Ostatní si mysleli že je mu blbě a omdlel. Ale on z kapsy vytáhl krabičku.
OK003: Igorku kocourku můj. Miluju tě nejvíc na světě, vezmeš si mě?
I: Ano.
Igor nebyl někdo kdo by měl rád závazky, ale OK003 byl jeho osudová láska a tak se začal ba svatbu těšit. Akorát pro ostatní to bylo celkem překvapujícý a Ota z toho doopravdy omdlel. Tak skončil taky v nemocnici.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí