Igorovy se plavky Simony za líbily, i když si uvědomil že normálně je nosit nemůže. Bylo mu to trochu líto, byly fakt krásné. Vyšli z budovy akvaparku. Igor políbil Davida. Viděl, že je ještě smutný kvůli Otovi. Igor chtěl zřídit aby ve vězení zůstal co nejdéle.
Šli pak k Davidovi - do školy. Měl v mrazáku pivo, tak si daly. Pak se ještě šli projít a nakoupit. Po cestě Igorovu vítr odfoukl náušnyce. Frnk. Koupili rajčata, 4 rohlíky, okurku, chleba, šunku, eidam, mozarelu, nivu, cukr krystal, oreo, pepsi a zmrzlinu. Už šli domů ale vzpoměli si že zapomněli kafe. Tak se vrátili a pak zas sli. Přijelo auto. Vzduch kolem sviští. Z auta vystoupila paní Marečková, která uklízí kousek otud v hotelu. Ještě teď di udělala policejní kurz!
PPřišla k Igorovy.
P.M: Pojmenujete se Igor Rarach?
I: Annnno
P.M: Zatýkám vás za sňatkové potvody!
I: Cože? To není pravda!
P.M: Ale je!Ve vězení se Igor potkal s Otou. Byli spolu na pokoji takže si sebe dost užívaly. Chodili spolu běhat, na večeři a před spaním se četli. Ota byl se svých citů zmaten. Miloval Davisa ale i Igora. Igor si jen užíval a všechny zneuzival.
Jenže teď byl v pastě. Přišel o policejní licenci i o děti a manželku. Nic mu nezbývalo tak se snažil vjenovat Otovi. Vzrůšovalo ho. Měl nádherné hnědé očí. Jenže sni tak se nechtěl váza t.
Mezytím David zůstal zase sám doma. Zůstaly mu jen rybičky, jenže teď se o ně musel starat sám, už se jim nestřdala služba. Nevěděl jestly to zvládne. Na štěstí mu zůstalo učení. Měl tohi co dohánět ale protože to byla jeho vášeň dělal si to s radostí
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
Fiksi PenggemarTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí