Ironman a Thor šli po obědě k Igorovy. Jeho prosklení pokojíček nad ulicí se jim líbil.
I: Tak co kluci pomůžete mi s navou uniformou?
Im: Jó.
Dali mu nějaké nápady a tak a na konev společnými silami dali do hromady uniformy. Mohli se pyšnit kapesními byči, několika tajnýma kapsama a obřím teleskopickým obuškem. V čepici byla komora na kapesníky a celá uniforma bylo v módním námořnickém stylu šmrcnutým modernou. Návrhy hned odešlaly, aby si ministerstvo módy nemohlo stěžovat.
Im: Igore mám problémy. Musím se tu svěřit.
Ironman měl problém. Bratr strejdy ženy jeho kamaráda byl gej a on se s tím nemohl smířit.
I: Já mám pro takoví lidi pochopení. Sám jsem bi.
Im: Cože?!
I: No ano, po mě skáčou všichni a já nedokážu odolat. Jsem zkrátka neodolatelný.
Im: Aha, už jsme se dlouho neviděli chyběl jsi my.
Z kapsy vytáhl půlku srdíčka. Na jedné pulce bylo best a na té druhé co měl Igor friends. Znali se už od Igorovych5 let.
Im: Dík že jsem se mohl vypovídat. Už musím jít ozvu se. Pa.
A objaly se.Thor tam ještě zůstal. Otevřeli si pivo. Igor ani nevěděl, kdy se k téhle partě nachomýtl. Ale asi se seznámily přes Ironmana na nějaké nezapomenutelné párty. Normálně si s Thorem povídali ale bylo mezi nima reálné ticho. Minule se spolu totiž vyspali bylo to sice v opilosti ale líbilo se jim to.
T: Igore mám tě rád
I: Já tebe taky ale....
T: Zůstanem kamarádi....?
I: S výhodama?
T: Přesně!
I: Jsem rád že si rozumýme.
A pak zase skončily v posteli. V rušil je David. Místo aby odešel tak na ně šuměl jak vír. Tak mu nabídly pivo a on si dal. Thor odešel a David s Igorem si povídali o Otovi.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí