D: A není to trochu blbý název? Vždyť jsme chytří.
I: To teda ne každý na nás vidí že jsme chytří.
Igor šel na policejní stanici zjistit o co vůbec jde. Irma šla prohlédavat koše. Terka zjišťovala informace ze záhrobí. David se šel ptat náhodných lidí jestli o tom něco neví. Ota šel nakoupit svačinu.
Po půlhodně se sešli.
I: Něco mám. Před vraždou byl mrtvý v nějaké s budov na ulici. Pak vyšel ven a volal o pomoc a pak chcípl. Mrtvý se jmenuje Samuel Mrtvý. Náhoda? No nemyslím si.
T: Já na tom ještě pracuju. Ale zatím vímže pracoval jako prodavač letáku na letáky zdarma. Měl bývalou manželku jedno dítě a jednoho kamaráda.
O: Já mám svačinu. Hamburg.
I: Mňam.
Irma: Našla jsem něco zajímavého v košy. Rohlík, sluchátka, USB, CD přehrávač, centrální vysavače, domácí spotřebiče a příslušenství pro digitální fotoaparáty. Taky smeták, štětku na prach, požité kapesníky starý koberec s hrazdičkou a matraci. Pak jsem se do toho nějak dala a našla jsem postel. Ale to bylo u ředitelky puklické doma. Na ulici jsem ucítila Filipa.
I: To je nám k ničemu. Vyhodit všechno!
D: Mi řekly že v bytu paní Marie Sněžné spadl obraz.
I: Výborně to se hodí.
Netušuli ale že j přitom někdo pozoroval. Ten někdo byl vrach. Teď je nezabil jenom pozoroval.
I: Musím vypátrat toho Filipa. Já jsem nikdy žádný nebyl Filip.
O: a cos dělal?
I: Ehm. Pracoval jsem na výrobě povlečení pro lidi z Prahy a z vesnice jihovýchodní Asie.
D: Aha.
Irma omdlela.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí