David a Ota dělali párty pro sousedy. Přišel : Miky, Adriana Pešková, Matěj, Lorenzo, Gábina, Aleš, Kamila, Veronika a Martin Maléřovy, pan Mareček, Tony, Digi a její děcka, Jiří Herman, Lumír Nykl a bába Nyková, Simona a Ruda Hložánkovi, Gádžim (černý Zloděj), Květa a Henry.
Přivezly velký dort. Ve kterém byl člověk a ten tam byl schovaný. Měl zlomeniu nohu. Ota a David ho vytáhli do posledního .patra školi kde bydleli. Tam byla i ta párty. Hosti ještě chodit ne začali. Bum! Kozsek od nich spadl letadlo a bylo to ve zprávách na tv nova; tak smad všichni přijdou. Ještě šli na koupit. Utratili hodně. Za nevelkou chvíli začala párty. Všichni přišli. Všichni donesli dary. Mezi nima bylo Dárkové balení mouky, berle, zubní pasta, kartáčky. A dort. Byl velký a taky v něm byl člověk akorát to bylo překvapení a nikdo o tom nevěděl. Šli rozřezat oba dorty najednou. Jeden řezal Ota a Druhý David. Z Otova dortu vyskočil člověk a z Davidova taky. Jeden z člověků byl Filip Pospíšil a toho druhého nikdo neznal. Filip se naštval a na člověka zaútočil. Člověk žárlil na Filipa a tak ho taky chtěl zbít. Poprali se a pak přestali. Někdo spadl do dorru. Byla to Simona Hložánková a tak šla domů. Jeden dort byl jehodový a v tom přišel někdo. A zazvonilo. Byl to kameramen co natáčel spadnutí letadla. Cítil dort až do ulice a přišel si pro kousek. Propojil se na párty. Vybil se mu mobil a tak šel domů.
V rohu místnosti si povídal Miky a Matěj
M1: Jak se máš kočičáku?
M2: Teď už se mám dobře. Mrk okem.
M1: Nechceš jít do ložnice?
M2: Jo. Vezmu dortPřišli do ložnice a šli se dívat na televizi. Bylo to tam Stmívání.
M2: No ne! Vypadáš přesně jako Edvard!
M1: Děkuji! Mucq. To bych teda nečekal
M3: Já bych taky nečekal že se mi tak zalýbíš.
M1: Nezajdeme si někdy na večeru?Mezitím v obývacím pokoji se plazil Ota po Davidovy. Znovu přišel kameraman a chtěl dort. Už měl nabitý mobil. Ostatní se dobře bavili. Filip podepsal v opilosti smlouvu o tom, že se stane učitelem. V tom si sundal ponožky. Bylo mu telplo. Začali fotit kvalitní fotky na kalendář pro rok 2020. Fotili se v ruzných polohách. Fotky si zakoupili kvalitní časopisy a vydávali je každý měsíc. Všichni byly opilí a někdo schoval záchod. Člověk odešel domů, protože na něho Filip zaútočil. Člověk je zamkl. Měl krátké vlasy a malou nohu.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanficTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí