Moc žhavý

13 4 0
                                    

Přišla velká hostina na oslavu ůspěchu. Bylo tam pozvání mnoho lidí. Hostina měla předkrm, polévka ( podle magazín albert v kuchyni) hlavní jídlo 1. Zákusek, 2. Zákusek a mezi téměř každý jídlem přípitek. Speciální šampaňské. Hodně lidí tam přišlo a hodně jídla bylo sněženo. Byli tam obří pece a trouby a sporáky a lednice aby se tam všechno vlezlo a nakonec to i vyšlo.

Po hostině následovalo obří oslava. Měli tam i několik velbloud na kterých se lidi mohly projet. Bylo to poděkování od Arabského šejka. Taky tam byl diskožokej. A hromada slavných. Dokonce Igorovi volala Vilma Nyklová, jak se mu daří. U nich doma v České Republice nikdo nevěděl že jsou tak slavní! To Igorovi moc nevadilo protože on chtěl taky někdy soukromý. A to samé Odpolední králíček 003. Dokonce David už se chtěl domů vrátit a Ota taky. Terku to nějak netrápí. Dohodly se že odehrají ještě pár vystupení a vrátí se zpátky domů. Odpolední králíček měl pro Igora překvápko. A na tu obří párty dojeli i všichni Odpolední králíčci. Protože byly z Řecka dovezli hodně ouza a tak se všechno opilo.

Nikdo si toho moc nevšímal ale několik lidy bylo hodně pohoršeno. Všichni dělali jakoby jakože nic ale pak se zjevilo policejní auto. Všichni se lekly, ale policajti se přidali ke sláveni. Ale pak se zjistil pravý důvod.
Policajti: Zatýkáme Igora Raracha a Odpoledního králíčka 003!
I: Proč?!
P: Jste moc hot! Tak moc že pohoršujete lidi.
OK003: Aha

Pak je strčili do auta a odvezli je do vězení!

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat