Tajné místo

5 3 0
                                    

Davidovi docházeli peníze. Za nedlouho už nebudou mít na hotel. Ještě že ta Terka byla za darmo. Ale i tak na hotelu ani jeden moc nebyl. Vymýšlely jak dostat Igora a OK003 z vězení a Terče se zalíbila vystavená mrtvola Lenina. Kdyby znalá i jeho ducha šla by do něho. A David s Otou se procházely a přemýšleli. Nad vším co se stalo. Jak moc jim Igor změnil život. Bez něho by to byla taková nuda.

Šli na večeři do jedné známé restaurace. V logu měla růži loupající hrách v několika barvách. Simbolizovalo toto že se tam nebojí různých kombinacích. Najedly se. Pak si šly sednou na lavičku. A co se nestalo?! Nespadl na ně strom ani nezaútočili kachny. Začaly se líbat!!!! A líbilo se jim to.

OK003 si byl jistý. Miluje Igora a ne žádného pana Marečka! V noci Igorovi pověděl co se mu stalo. Tak si oba stouply k mřížím a ty se hned roztavily. Ještě s tím dělali nějaké pokusy A tak zjistili že Igor je víc hot a víc to toztápí. Takže utekly. Vklouzly do nějaké místnosti tam se převlíkli a vyběhli z vězení. Nemohly uvěřit svým očím! Před vězením stály hromada lidí. Byli to jejich fanoušci! Řvali ať propustí Igora i OK003 Protože se zavřeli z nesmislných důvodů. Oni nemohli přece za to jak moc jsou krásní žhaví. Taky tam podepisovali petice. Igor chtěl nejdřív nepozorovatelně vyklouznout ale šli kolem a někdo si jich všiml. Naštěstí nezačaly řvát ale aby di toho nevšimla stráž tak jim daly pokyny. Takže nejdřív se Igor a OK003 ztratili v davu a pak je někdo odvezl na hotel.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat