Byl to už nějaký ten čas co se Filip Igor a David přestohovaly dohromady.
Blížily se vánoce, dárky se už nakopily a zbývalo jen vymyslet vánoční jídlo. David si přál pravítko a kalkulačku a Filip chtěl být zase Igor. Cítil se tak nejlíp jenže se obával aby nepřišli na to kdo byl a že je oficiálně mrtvý. Zemřel. Ale jen jsko. Nemohl se k tomu rozhoupt. Taky si přál vstupenku do fitka.
Jako každý pátek byla obří swingers párty pro obyvatele Ulice.
Byli tam : Maléřovi, Ota, Miky, Matěj, Marečkovi, Hložánkovovi, Nyklovi, Květa, Gábina, Terka a Alena a Bedřich Smetana (návštěva ze záhrobí), Liškovi, Digi, Tony, Herman, Peškovi, Robert, Jiří Pomeje, Lucie Bílá, Puklická, děcka Digi, David Gránský, Mastný, Henry a Vaďák.Teď se ta akce hodně povedla protože přijela i Lucka Bílá která zavýtala do ulice v rámci vánočního turné. Každý z ulice se vždycky těšil na patek. Swingers párty tam zavedl starosta už tak 20 let předem. Zlepšovaly se tím vztahy mezi občany.
To bylo v pátek. V sobotu zbývalo do vánoc jenom den jeden. Všichni se už těšili jen David strachoval o to jídlo. Navštívili i policajty kteří pod nima měli stanici. Znali se už velice dobře tak jim dali aspoň jogurt, který tam někdo zapomněl a už byl starý. Plesnivněl. Šli se odpoledne projít do parku. Pak šli zpátky. Přišli domů. Vyšly schody. Před dveřma je čekal košík zakrytý utěrkou po Filipovè babič ce. Byly na ni vyšité jména rodiny jejich členů.
D: Jé, dívej lásko někdo nám poslal dárek.
F: Rak to vezmem dom
D: Ano. Mucq.
Košík donesli a postavili na stůl. Čekali nějaké štěňata nebo koťata. Oba dva najednou odkryly utěrku. Byla to koňská hlava!
F: To jsem se lekl!
D: Tak máme štědrovečerní večeři! Super!
A pak se radostí objaly. Večer dělali vánoční stromek.Další den byly vanoce. Dopoledne spali a pak šli na procházky zapálit svíčku na hřbitově. Dárek koňská hlava se už pekla. Tak přišli a Snědli to. Pak rozbalovali dárky. Byli spokojeni a šťastní hlavně že vedle sebe usínaly.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí