Marcelka se ráno probudyla a podívala se z okna. Viděla papeže v autě takže si myslela že má haluconace. Dneska chce vyrazit za Brunem. Pár dní už nic nejedla jenom vatu pomočenou vodou. Takže na n Bruno bude možná moc šáhnout.
M: Ahoj Bruno!
Chodila za nim jenom proto že se menoval jako Bruno Mars.
B: Ahoj
Pak se začaly líbat. Jenže Marcelka si zapomněla vyčistit zuby a už pár dní nejedla. Takže ji hodně smrděla pusa a Bruno z toho omdlel. Do bytu vtrhl Mára a myslel si, že ho zabila. Zavolal Karle. Ta zavolala potřebák a uviděl to z okna Pešek. Myslel si, že to na něho zavolala Adriana a tak taky omdlel.Dozvěděla se to Veronika Maléřova. Marcelu připoutali k topení a cpali do ni hamburgr a kokakolu. Jenže ji přecpala a Marcele praskl žaludek. Přišely Filip a Martin a naštvali se ze jim snjedla večeři. Na pohřbu Marcely byl farář Ryba a Martin Maléř se strašně naštval. Všechno a všechny tam rosmlátit. Když praštil do skleněné tabule na jídlelní list tak mu to uřezalo zdravou ruku. Jarda hlmu začne nabízet práci kterou by moh dělat ale on to bude odmítat. Tak si bude snažit hledat práci mde nepotřebuje ruce. Začne šlapat zelí.
Jindra se zase stala manažerka a jezdi s klukama na koncerta. Na jednou koncertě se opije a otěhotní s Matoušem.
Vendula chytla anorexii od Marcely. Paulík ji nabízel párekn ale ani ten nechtěla.
Starý Mareček si to šel vyřídit s Marečkovou. Byl připraveni ji vynadat. Tak zazvonil a otevřel mu Michal. Měl na sobě latexový oblek a bič. Tak starému Marečkovi bylo jasné že se Věra dala k masochistům. Musel si obstarat bič, aby se tam dostal. A to se oblík do obleku a u místního kadeřnického mistra si nechal udělat culík.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanficTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí