Konec Výměny

23 4 0
                                    

Zbydek se odehrál celkem v klidu. Pak se měly setkat. Domluvená byla hospida u jezera. Perry a David už tam čekali i s hromadou uklízečka. Za to dobu se hodně zpřátelili, takže byli skoro jak bff dokknce znali i svoje tajmenstí. Řešily svoje nechty třeba jaka barva by byla dobrá na jaro. Když v tom se dveře otevřely. Otevř (takový ten zvuk otevíracích dveří). Vešla tam Jessy, Irma a Filip. Jessy se hned vrhla po Perry a byly fakt řady že se vidí. David se taky vrhl po Filipovi a předal mu Kytici. Objednali si jídlo a sedly si. Když v tom.
I: Já už to nemůžu vydržet! Filip je můj.
D: Ne, je můj!
P: Tak to ne mi se líbyl první!
J: Ale já jsem se s ním vyspala!
Nějaká služka: to je toho vždyť ani hezký není

Ale většina ji neposlouchal a vrhli se na sebe. Mlátili se bouchali se a vrhali na sebe vázy. Takový zmatek nikdo dlouho nezažyl. Někomu odletl umělý nechet, jinému vlasy.
F: A dost! Jsem manžel s Davidem.
I: Ale nemiluješ ho já to vím!!!!
F: Přestaňte!
Filip vtrhl doprostřed toho chaosu. Chtěl tomu zabránit protože se v něm našel kousek dobrá. V skočil mezi lidi. Skok! Lidi si ani nevšimly že tam je. Pořád trhali a prali a tak. Nakonec bylo slyšet.
F: POMOC!
Všichni: Nene co se ti dtalo proboha?!
Filip ležel ve své krvi.
F: Má poslední slova. Po dívejte se mi pod postel v modré krabici to je.
Někdo zavolal záchranu. Rychle přijela. Nikdo nevěděl, jestli to Filip přežiju. Akorát nějaká služka mu přála smrt.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat