Truhla do auta se nevlezla tak si museli půjčit pohřebák. Ještě vzadu tam zůstal s trubka po houslistovi, co hrál na nějakém pohřbu. Řídila Terka ale vy padlo to divně nicméně nikdo jiný nemoh. Igor obdivoval svůj prsten s diamantem OK003 se kolem něho plazil jak lijana, David si hrál s krumpáčem a Ota se díval z okna.
Dojeli domů a trohlu donesli do obýváků. Nešla otevřít tak se Ota do toho snažil bouchal krumpáčem ale taky to nepomohlo. Zkoušeli všechno možné. Vyhodili ji z okna a nic Igor ji chtěl rostřílet a nic a nakonec někdo donesl 2 bomby. Nejdřív použili první a nic se nestalo a pak to zkusili tou druhou. To byla atomovku tak se šli schovat do sklepa, ale OK003 vrazil do sklenic na zavařování a všichni na sobě měli zavařené věci. Tak se šli umýt jeden po druhém a druhý po třetím atd. Pak až všichni bydlí hotovi šli dát oblečení prát. Pak se posadili kolem trubky a dívali se co z toho zbylo. Nic moc. Dole byla malá krabice a ta byla špinavý. Někdo to musel otevřít. Padlo to na Otu protože mu se ta Panna Marie zjevila. Tak to otevřel. Byl tam klíč a stará mince. Ale na té mincy byl vyraženy rok 2197. Takže byla z budoucnosti nebo si někdo spletl roky.
D: Lidi jsou 2 hodiny ráno a my zítra vstáváme do školu.
O: Aha no jo.
Tak šli spát že to pořeší potom.První školní den se stala ve škole zlá věc. Praskla voda a vytopilo to půlku školy. Ota se v tom skoro utapil ale byl rád protože aspoň nemusel jít učit. Za To David se třas radostí že už to muže zas dělat. Dokonce se rozvrečela radostí.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí