!!!Helouvínský speciál!!! + vražda a svržení do pekel Roberta Bláhy

29 3 0
                                    

Už byl Helouvín a Terka se na něho pořádně chystala. Chtěla strašit všechny lidi a konečně dokončit vraždu Roberta Bláhy. Už aby byl mrtvý. Většina lidi he záhrobí robertka nesnášeli, protože věděli co je zač. Vraždu dlouho oni plánovali.

Filip a David se chystali do svých oblečků. Vyrazili na nějakou tematickou party. David šel za potrubí a Filip za opraváře. Přišel i Miky a Matěj, šly za Harly Queen a Jokera. Přišel tam taky Mário s Vendulou, Gábina, Adriana a Robert, Dominik a pan Pavlát. Ještě přišli nějaci lidi ale nevěděli o nich ještě.

Večírek začal. Byla to párty se vším všudy. Terka vzala sebou své kumpány a přemýšleli, jak zabýt Roberta. Museli počkat na Adrianu až odejde na záchod. Tam ji zamkli jinak by se od Roberta nehla. Jenže nehtěli překazit párty takže mu hodili jed do pití a pak ho odvlekli ven když byl mimo. Tam ho zabili a jeho duši upálili. Tak se roberta zbavili.

Když chodili po domech děti a říkaly koledy, zjevoval se jim Robert a poučoval je, jak se mají chovat aby stejně nedopadly. Jedině tak se jeho duše mohla zachránit. Ale stejně úkol nesplnil tak jak měl a tak jeho duše taky nepřežila.

Pak na párty přijeli reportéři z Primy. Dozvěděli se že tam Agáta Hanychová s divoce rostoucím bříško pila alkohol hodně!! Byla zas totiž těhotná. Pak si to uvědomila a jela domů. Miky s Matějem si začali užívat na stole. To se ostatním moc nelíbilo, tak museli jít ven a pak de vrátili.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat