Venku padalo podzimní žluté červené i hnědé listy. Toto období následováno zimou symbolizovalo mimo jiné podzim života. Igorovi to napadalo na pokoj, takže přes ty listy neměl výhled na noční oblohu. Až jednou došla Odpolednímu Králíčkovi trpělivost a nechtěl pořád jenom poslouchat Igorovo naříkání jak je mu ouvej z listů a vylezl na střechu. Jenže zapomněl, že tak trochu trpí závratí. Vypadalo to, že spadne a nespad. Vzal obří smeták a všechno listí shrnul pryč.
Když se vrátil ze střechy domů, našel Otu, co se tak divně díval z okna.
OK003: Zemřel ti pes?
O: Ne, jenom Terka. Jsem ji zabil
OK003: Ale to už se stalo přece dávno, ne?
O: Aha. Máš pravdu.Ota kouřil trávu! OK003 si toho všiml.
O: No když jsme to tehdá zkoušeli, byla to sranda, ale už si to nepamatuju, tak zkusit jsem to chtěl.
Jenže OK003 připadal Ota nějaký smutný. Tak mu nakreslil obrázek. To ho trochu rozveselilo. Pak se zjevila Terka a on se rozbrečel.
O: Já tě zabít nechtěl
T: Ále, to je v pohodě. Já si to užívámNevěděli, co s ním dělat, tak mu upekl velký čekoládový dort s ozdobným okrajem, který představoval Ježíše Kristuse. Tak měl konečně dobeou náladu. Přišel Igor. Když zjistil, že tam nejsou listy, radoval se tak moc, že málem vypadal z okna.
Tak večer uspořádaly párty. Přišlo zas hodně lidí, ale když v nejlepším byli, zaslechli zlověstné vrčení. Na dveře jim zaklepal přízračný zlatý kombajn. Z tiho vylezl opravdický pán.
Opravdický pán: Dobrý den, bydlí zde Igor Rarach, David Kučera, Odpolední králíček a Otoslav Puklický?
I: Ano
OP: Jsem exekutor. Zabavuji vám byt za neplaceni!
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanficTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí