OK003 nabídl všem Igorovím přátelům ze by mohl s ním vstupovat. Začaly by baletem a vyvrcholením vseho by bil muzikál.
Ostatní ti projednávali. Terka ale byla zrovna na nákupů a David se ztratil. Ve skutečnostech se neztratil protože šel za Putinem. Chtěl s ním udělat rozhovr do školního časopisu any měl děckám co povyprávět. Málem ho tam nepustili ale pak jo. Byl nervózní jak klepl na jeho dveře ale pak se otevřely s seděl tam celkem milý pán. To byl Purinův asistent. Ten se s ním při vítal a zeptal se ho na několik otázek. Dal mu čip že když něco udělá tak jo můžou zabít.
PA: Ale nebojte to my určitě ne děláme. Hihihi
Pak ho udved za Putinem. Seděl tam v křesle a nalíval kávu. Celkem dobře si pokecaly a když odházel David domů. Putin se na něho podíval a objal! A pak ho začal vy cucávat! Ne že by se to Davidovi nelíbilo ale už by radši šel. Tak odešel.Když se všichni sešly tak odsouhlasila, že se na ten návrh OK003 dají. Každý den trénovali co to šlo. Igor dokonce zapoměl na své trauma. Byl to toho fakt ponořen a s Odpoledním králíčekem 003 si tam užívali i romantické chvilky.
Den se s dnem sešel a prošlo jejich první vystoupení. Byli nervózní navíc ten balet byl drahý. Jmenoval se Dvě rukavice pana kardinála. Nemohly to pokazit. Jediný kdo byl pozadu byl Davod. Hádejte kvůli komu. Dlouho do noci si psali s Vladimirem Putinem. Šli už na pódiu a po první části sklidili velký úspěch. Akorát o přestávce Davidovi volal zase VP a on ho nemoh odmítnutí a tak si vzal mobil sebou. Po pravdě řečeno ho to moc nebavilo.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí