Ze záhrobí
Protože Terka a Igor i jejich dítě byli mrtví, trávili čas spolu v i jako duhové. I když Igor byl gej, byli s Terkou dobří přátelé.
Terka a Igor se rozhodli udělat si výlet. Jako duchové byli skoro jakoby naviditelní, takže mohli všude. Šli do zoo. Hodně se jim tam líbilo. Igorovi se hodně zalíbil ****** koní, kteří tam byli v ohradě. Igorovi se rozeplý hodinky. Došli k výběhu slonů. Líbili se jim, tak se na nich projely.
Jenže ani jeden z nich neuměl slona ovládat. Takže na nich seděli, ale nevedli jak pokračovat. Igor proto zařval MÁMŮT! a sloni se rozjeli. To nikdo nečekal. Takže slon nezabrzdil ani když se blížili ke stromy, tak do nich narazil a oni spadli na zem. Tak radši šli pryč.
Igor si chtěl udělat nějaké nové tetování. Pár už jih měl. Růži na krku, I.R. na paži a na lýtku Titanik. Protože to byl bývalý polecajt nosil u sebe pistol a několik nožů. Dneska si chtěl nechal vytetovat kelímek od pití, prorože ho viděl ležet, na chodníku. Šli do testovacího obchodu. Pracoval tam jdden jasnovidec který viděl duchy a díky tomu mohl Igora po tetovat. Lákalo to tam hodně mrtvých lidí. Tetovač začal.
I: Au.
T: To bude dobrý. To zvládneš. To dáš. Mysli na něco hezkého. Vážně. Pojď. Ještě.
Igorovi Terčina podpora teochu pomohla.Když to měl udělané šli ven. Řítilo se tam nekolik lidi! Měli rúzné popsané papíry a vlajky a tak. Byl to Pride. Hopli rychle k vietnamcovi na rohu, který si říkal taťka Šmoula a měli oblečení které se hodilo na pochod.
Došli do řeky, kam všichni vyhodili všechny svoje peníze, protože smrděly a to se jim nelíbilo. Pak následovala party. Hlavni DJ tam byl Michal David. Také vystoupil Shawn Mendes, Rita Ora a One Direction. Terka a Igor si to fakr užili. Už chtěli jít, ale začala hostina! Dovezli obři troubu na kolečkach a lidi si tam mohli péct co chtěli. Většinou to byly kachny, brambory atd. Pak tam ale někdo strčil celého člověka! Nejdřív si toho nikdo nevšiml, protože byl zabalený v koberci. Přijela policie s vedoucí paní Marečkovou, ale nakonec nenašli viníka, tak se všichni najedi. Byla to výjimečná hostina.
Pak si uvjedomili, že vlastně je normální lidi nevidí a tak tambyli trochu zbytečně a protestovali pro nic za nic.
Tak se svezli autobusem na hřbitov. Tam se konala každý den sčítání mrtvého lidu. Šéfoval tomu duch Michaela Jacksona, který tam sice nebxl pohřben, ale líbila se mu tam tráva tak se na místní hřbitov nastěhoval.
Na Igora to začalo přicházet. Mohl za to řidič autobusu, který měl prý pojmenování 25/40 a dokonce vlastni internerové stránky. Byl krásný. Igor se nemohl tomu bránit a jeho dlouhý obři ***** narostl ještě víc do pro Terku nepředstavitelných rozměrů. Jenom na to hleděla. A to Igora rozrajcovalo ještě víc. Spadl mu ty slipy z Pridu. To už Terka nevydržela. Sedla si na Igora a ten jeho obři nástroj potěšení do ní vrazil. Šplouch. Takový pocit Terka dlouho nezažila. Byl to pro ni vrchol blaha. Netrvalo dlouho a začala vřískat uspooojením. To už se po nich otáčely lidi. Ještě že nebyli vidět. Igor ještě nebyl, tak ho Terka dodělala pusou. Po stříkal celé sedadlo!
Dorazili na hřbitov o něco později. Michael Jackson jim vynadal, že zdržují. A pak se rozjela další párty. Tak jim tedy šel život duchů.
Moc děkuji za 200 přečtení! <3
Tento díl je věnován všem mým čtenářům a fanouškům a speciálně mojí bff, která trpí už několik měsíců v nemocnici kvůli aids:( věřím, že to zvládneš a ještě neodejdeš do záhrobí.
<3 <3 <3 <3 <3 <3
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí