Dušičkový speciál

15 3 0
                                    

Přeji hezkí den všem čtenářům. Jestliže vy těžký den měli jste vy odpočinek potřebujete.

Nejlepší je odpočívat u kvalitní četby jakou bezesporu Ulice - drama v Kauflandu je. Blíží se dušičky a tak čas na speciál je! Při jemnou zábavu.

Na dušičky v obýváku
T: Dnes jsou dušičky to je hlavně i můj svátek
O: A co to vlastně ty sušičky jsou?
D:Vzpomínka na všechny věrné zesnulé, Památka všech věrných zemřelých, Svátek zesnulých, Památka zesnulých či lidově Dušičky (lat. In commemoratione omnium fidelium defunctorum), která připadá na 2. listopadu, je v římskokatolické církvi dnem liturgického roku, kdy se církev modlí za zemřelé. Liturgické obřady slouží v tento čas i Církev československá husitská, která vzešla z prostředí katolického modernismu po první světové válce.
O: Aha
I: To je pravda měli bychom to oslavit něco Terče jsem koupil!
Byl to ozdobený banán v obalu a náušnice ve tvaru ******.
T: Jé děkuju to jsem si pokaždé prala!
D: Něco mě napadlo. Pojďme zazpomínat na všechny kdo umřel za tu dobu co se známe.
O: Tak ok.
D: Terka, Igor,...
I: Ale ne já neumřel jen jsem zmizel a místo mě tu bil Filip který si na mě hrál a pak jsme to odhalily a vrátil jsem se doopravdický já.
OK003: To jsem vůbec nevěděl
O: Ten krokodýl co měl Aids!
T: No jo a od něho to chytl Filip
D: Jenže ten měl to štěstí a dostal se z toho. Chudák krokodýl pošel.
O: Ale jednu dobu jsme si přece myslely že Igor umřel
I: To já taky. A s Terezkou jsme si to užili . Měj mrk
T: Vrrr
D: Zemřel ještě jedno?
OK003: Jo, bývalý velitel Odpoledních Králíčků.
I: Aha. Rip.
O: Pojďme jim zapálit svíčku.

Jenže pak se rozhodli že místo svíčky zapálí pochodeň. Sezbírali venku klacky, větvičky a listí a v místům parku to nacházeli na hromadu. Pak to zapálili. Chvíli to v klidu hořelo ale pak chytl strom vedla a lavička. Přijeli policajti. Naštěstí začalo pršet a uhasilo se to.
I: Jsem moc hot no, všechno lze mě hoří
Policajt: A jo, tak dobře.
A odjely.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat