Divný případ

22 3 0
                                    

Na stole zvonil telefen.
David: Ano?
Neznámý : chci nahlásit případ někdo mě chce zabít.
D: Je mi lito ale I.D.I.O.T. tým má čas až příští týdem
N: Aha. Ale to už budu mrtvý.
D: To neva aspoň budeme mít co řešit
N: Ok.
Igor se při pracoval na své vystoupení. Někdy dělal striptýz pro kolegi a chtěl přidat nové kousky.

Za týden
Ota šel po ulici a slyšel 2 lidi co se baví.
1: Už jsem dlouho neviděl Pavla. Asi 4 měsíce. Takže umřel.
2: Tak jo.
1: A hele! Ten polonahý pan co leží v křaku je mrtvý Pavel!
Ota se k tomu připletl že by to mohli vyšetřit. Zavolal Igorovi který mněl zrovna napínavé trenky. Nikdo nevěděl jestli spadnou nebo ne a I tak byly dost naplé takže možná prasknout.

Nakonec se rozhodly že si případ vezmou. Nakonec byl čas už tento pátek. Tak teda začali z vyšetřováním. Měly nějaké podezřelé kteří by mohli být vrah. Byli tam dva běloši a nějaký tmavý pán a taky pán žluté i červené řasy. Terka se ptala mrtvých a ostatní se ptali živích. Igorovi myšlenky ale byly úplně jinde. Minulý týden ho požádali z ministerstva módy aby navrh novou policejní uniformu. Už měl nějaké nápady akorát nevěděl jak tam zakomponuje bič.

Celí tým vrazil do temného pokoje. Tam byl první podezřelí. Igor rychle klekl na všechny 4 a dělal policejního psa. Líbil se mu totiž komisař Rex. Ještě v autě očuchal šálu která po vrahovi zbila na Mistr činu. Tenhle podezřelí měl temnou barvu. A praví pachatel byl světlý. Igor si nemohl pomoct, ale něco cítil. No tak ho vyzpovídali a jelly pryč. Igor už věděl o co šlo.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat