Měsíc se sešel s Měsícem a svatební cesta taky skončila. Vrátili se i se svatebčany.
Igor se už těším na svou prosklenou ložnici. A taky do práce. Jenže sotva, co vylezli z přistávací rakety, objevili se tam černí lidi. Měli u černé oblečení a černé brýle. Najednou byl všude kouř. Pak omdleli.
Igor se probudil v cele s OK003. Nevěděli, co se stalo, ale brzo to zjistili. Byli zavření v cele. Vedle nich tam byli zavření i lidi se zvláštními schopnostama. Jednu paní, co tam byla Igor znal! Byla to jeho psycholožka, co se o něho starala v Rusku, když ho objtěžoval pán Mareček. Jmenovala se Harleen Quinzel Ale teď z ní byla Harley Quinn. Taky tam byla Enchantress, Deadshot, Capitan Boomerang, El Diablo, Killer Croc, Slipknot a Katana. Všichni pracovali pro Ricka Flaga, který chtěl Jokera. Celý ta tlupa byli vybraní, protože byli zločinci a nevadilo by, kdyby umřeli. Navíc měli speciální schopnosti. Igorek a OK003 měli schopnost být moc hot. Hlavně teda Igor, ale s Odpoledním králíčkem to bylo ještě silnější. Spolu byly neporazitelná dvojice.
Pak nějak různé bojovali. Bylo to celkem napínavé a zajímavé. Takže válčili taky. Po Igorovi samozřejmě jeli všichni, kdo tam byl. I po OK003. No ale pak Harley utekla s Jokerem, protože do něho byla udělaná a on se do ní taky udělal. Tím to pro Igora a OK003 skončilo a mohli žít spokojený novomamželský život. Ještě jim chtěli vymýt mozky, ale Terka je včas varovala. Ota, David atd. jim v tom oddílu pomáhali, aby to hoši neměli tak složité. Ale i tak z toho měli sníšené a taky směšné pocity. Naštěstí to však skončilo.
A tak se po nějaké době Igor konečně dostal do svého pokojíčku se skleněnou podlahou.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí