Na někoho přišly krize středního věku

6 3 0
                                    

Všichni známý a přátelé se ptali. Co se to s tím Igorem jenom děje? To nikdo nevěděl. Možna sám Igor. A taky dost možná OK003.

Jednou večer seděl doma Ota a David a duh Terky. Jedly popkorn a žvýkali do toho žvýkačky a žvíkací tabák. A přišel Igor.
O: Kristepane na nebi!!! Co se stalo!
T: Jejda
D: No to nene

Igor měl na hlavě duhové vlasi. A v tom spojky a gumičky s poníkama z My little poni. Neměl svoji uniformu ale uniformu paní Marečkové. A neměl normální pouta ale poutá s chlupatou růžovou věci.
T: Byl jsi na Pridu; jako mi kdysi?
I: Ne tohle je má nový identita.
Nikdo to nechal.

A za pár dny přišel w dlouhými prodlouženými vlasama! Co se to s tím Igorem stalo?! Ostatním to začalo bít divné. Úplně se změnil. Začal lišit křížovky sledovat Nemocnici na kraji města, přesné věděl kde bude kdy jaká sleva, založil si několik seznamke a pořád mu psaly nažhavene borky. Byl k nezastižený někdy se i ztrácel. To bylo proto že obrážel kluby a snažil se někoho z balit.

A tak I.D.I.O.T. tým začal něčí dělat. Akorát neměli Igora takže byly jenom D.I.O.T. tým. Vyrazily pátrat. Začaly na hřbitově. A tam měli podezření. Co když Igor není Igor? Co za tím stojí? Čím to bude? Museli se do toho dostat a rozliluštit to. Kdo se za Igora vdává a  co s ním udělaliy?

Chtěla bich napsat poděkování jednomu speciálnímu člověkovi <3 bez tohohle speciálního člověka by nebyla takhle kapitola a ani nejspíš celá kniha! :((
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat