David vybral nějakou komedii a s Otou se převlékli do pyžam. David měl nové bílé. Objednali si pizzu ale pohádaly se, jestli s ananasem nebo bes. Tak se Oťas zase rozbrečel. David ale vytáhl zmrzku a to ho utěšilo. Než se začali dívat na komedii, bili se polštářema a dekama. Oba se smáli a když už nemohli, jenom si vedle sebe lehli a smály se.
O: Dík, žes mi zpravil náladu
D: Nemáš zač, to je samozřejmost....
Ota Davida objal a po chvíli se políbily. Vyrušil je zvonek, už donesli pizu. David se rychle vzpamatoval a šel otevřít. V půlce cesty si uvědomil, že se svlíkl a měl na sobě slipy které mu dala babička. Ota se taky zvedl a šel do kuchyně. Nemohl tomu uvěřit ale líbilo se mu to. Proč si toho nikdy dřív nevím? Uvázal si župan, pustil komedii a spolu s Davidem se na ni dívali a jely pizu. Byl to příběh z farmy, slepice neměly rady kachny a naopak. Jejich majitel měl 3 milenky a zapletl se do černého obchodu. Bylo to fakt ftipné. Po piue snědli zmrzlinu. Chvilkama mezi nima zavládlo trapné ticho, hlavně když film skončil. Ale Ota sebral odvahu a polýbil a Davida.
O: Víš...
D: Ne, chtěl jsem ti to říct už dlouho. Nechápu že jsem si toho nikdy nevšiml
O: Taky to tak mám!
Ještě se chvýli bavili a pak si šli lehnout do postele.Řešili která barva se jim nejvíc líbí a zjistili kolik toho mají společného. Skoro nic, ale i tak našli společnou řeč a bavili se. Pak se zase začli líbat. David olizl Otovi ucho a krk a postupoval směrem dolů. Svíkl mu župan a odhodil ho na zem. Ota zasténal a zdechal. Davida to vzrušilo a pokračoval dál... Prohrábl mu jeho krásné vlasy. Byly tak měkké a jemné! Musí se ho zeptat jaky používá condicionér. Chystal se mu sundat i ten poslední kousek oblečení který mněl. Už dávno cítil, jak mu stvrdl.
Vyrušily je divné zvuky. Někdo byl v chodbě
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí