Temná postava (Pozor, rožhavené scény)

59 3 0
                                    

*pozor obsahuje spojlery*
Dálší den šel Ota v 16:00 k ledničce. Nic se nedělo, tak šel vytřít vodu co tam zbyla po prasklém akvárirum. Na jedniu mu někdo šáhl na rameno. Otočil se. Nejdřív neviděl vůbec nic a když se více soustředil uviděl průhlednou Terku. Byl to její duch!

T: Nelekej se. Pššššš
O: Co? CO? CO? Jak je to možné?!
T: Já jsem ta postava, co tě zachránila! Igora jsem nemohla zachránit, spadla na něho sprcha. Zabila i ještě jednoho člověka.
O: A jak si věděla co se stane?
T: To já jaem tam hodila granáty!
O: Aha.
T: Celou dobu vás tady sleduju. Protože se v té to podobé nutím, začala jsem vyšívat. Tady je vyšíváná deka.
Na dece bylo vyšitý Ota+Igor, to bylo přešlké a vedle toho Ota+David=♡
O: Díky!

 Na dece bylo vyšitý Ota+Igor, to bylo přešlké a vedle toho Ota+David=♡O: Díky!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak přišel Davis. S Terkou se přivítaly. Pak se Terka začala svlíkat! Měla černou krajkou ou podprsenku a podvazky a podpadky. David s Otou nevěděli co dělat. Jiné pohlaví je moc nevzrušovalo, ale chtěli to zakusit.

Tak se oba dva svlíkli. Měli dokonce barevně slaďené slipy. Ota měl Igorovy ponožky s proužkema, ale nechtěl to říkat, prorože by to zkazilo dojem a bylo by po vzrušení.

Ota s Davidem pokračovali tak, jak normálně. Prsty a někdy i celé ruky strkali do všech svých děr. Jak se to Otovi líbilo! Nahlas vzdechl.
O: Joo!!! Ještě!
David přidal na rychlosti. Pak přišel čas i na jiné věci. Ze šuplíku vytáhl rúzné pomůcky. Terka je zatím sledovala. Vznášely se pod stropem a užívala si pohled na ne. Když Ota zasunul do Davida svůj ztvrdlý pořádný klacek, Terka už to nevydržela a přidala se. Všichni vyvrcholil i ve stejnou chvíli. Slyšeli je i lidi na ulici. Terka poděkovala a pak ji další 2 týdny neviděli.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat