David nachytal Terezu při sprchování!!!! FOTKY!

271 13 2
                                    

David ráno vztal a šel udělat raní hygienu. Zrovna vyrušil Terezu, která se sprchovala.
D: Óóóó, promiň....
T: Nevadí, ale teď bys mně mohl nechat.
David radši šel. S Terkou a Otou bydlely ve škole, v horním patře školy byly totiž volné místnosti a oni neměli na nájem. Takže ve škole trávili celý rok. Pro někoho hrůza pro jiného spleněný sen. Na chodbě potkal Otu. Usmál se na něj a jeho župan se nechtěně rozvázal. Ota si ho rychle zpravil a dělal jakože nic. David nevěděl, jak zabít čas do té doby, než bude Terka hotová. UŽ se blížil konec prázdnin, ale David už se těšil až studenty nakrmí spoustou nových informací. Byl ale zároveň trochu smutný...... jeho přítelkyně Alena zemřela na výletu, kde spolu byli. Byla totiž těhotná nedala si pozor, dělala náročné aktivity a to ohrozilo dítě i ji. A tak nakonec při potratu zemřela. Tereza se zrovna do sprchovala a David ji šel vystřídat v koupelně. Přemýšlel, co si dá na snídani.

T: Kluci dneska nebudu doma, jdu nakupovat věci do školy.
O: No, já vlastně dnes taky nebudu doma (tj. ve škole), protože dnes mám schůzku s klientkou, kterou budu kreslit.

David byl smutný z toho, že dnes bude sám. Jedinný, kdo mu dělal společnost mu dělaly rybičky. Každý rybička měla své jméno, jenže si je nikdo nepamatoval. Terka jim říkala prostě ryby. David jim zase vždy vyprávěl, co dens zažil a také si na nich trénoval, jak bude přednášet novou látku studentům. Měl je moc rad.

Když zůstal sám doma, nevěděl co má dělat a tak prolezl pokoje (bývalé třídy, ve kterých se neučilo) Oty a Terky. V Otově pokoji našel jen velký bordel. Zato u Terky pod skříní nasel mouku!!! Nebo to snad byla křída?! Nebo koks či pervitin?!!! To on nevěděl..... Ale z dolního patra zaslechl podivné zvuky..... co to bylo???
D: Kdo to jeeee???
Zařval co nejvíc nahlas. Zaslechl šramocení a divné hlasi. Polekal se. Vyrazil v přestrojení do Kauflandu, jen aby nemusel být doma a taky tam zrovna začaly slevy. Vzal si Terčin svetr, Otovi duhové tepláky a svoje boty a ponožky. Ne pozorovaně odešel ven.
Cesta do kauflandu se mu zdála nekonečná. Šel si vybrat nějaké hezké jablka ve slevě a uslyšel známý hlas. Kdo to byl?

Díky za přečtení první části budu ráda za vaše připomínky, hlasy a komentáře  <3

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat