Krokodílí se mi nechce věřit

24 3 0
                                    

I.D.I.O.T. tým si vyrazili na film o lásce. Měli už shlédnutý 37 minut a 71 vteřin když v tom tam někdo vběhl.
Někdo zakřičel: IRMA JE VSHŮRU!
Všichni se vyřídili z kina a utíkali směr nemocnice ale ve dveřích se zasekli a musel zazáhnout personál nemocnice kteří je vyšmikali ze dveří. Pár lidí se už dostalo k Irmě. Byla vzhůru. Pak hned usla. Ze spaní řekla: Bum! Huc Buc.
D: O čem ti zdálo?
Ir: Myslela jsem že jsem záchod.
Ig: A proč jsi omdlela?
Ir: Ucítila jsem ho!
O: Koho?!
Ir: Filipa!
Ig: Nene.
D: Takže?! On tam byl?!
Ir: Jo!
Na chodbě zrovna vezli krokodíla. Měl za sebou náročnou operaci a taky měl aids. Krokodíl se ztratil pod židlí.
Igor vyskočil z okna šel hledat Filipa. Za 2 hodiny ho provedl z techno párty pro obyvatele Ulice. Byl tam.
Ig: Tak kdo vůbec jsi ty šmejde? Proč se vydáváš za mě?
F: Já jsem se nakazyl. Aidsem
Ig: No a?
F: Chytl jsem to od toho krokodíla. Pokud by útočili, tak by zabil Terku. Bál jsem se že zemřu sám. A tak jsem se vydával za tebe protože si sexi.
Ig: Musíš si to odpracovat
F: Jak?
Ig: V bytě nemáme místo tak tě zavřem do klece a budeš v ni pracovaf jak tanečních místo mně.
F: Ok. STEJNĚ BRZO ZEMŘU.

Do nemicnice zorvna přišel  Vadim z moukove mafie. Šel  vyďýrat  Gábinu. Šilíma se s nim porval a hce odškodnění.  Aleš ho sbil! mrkev7 je dobrá  na očy, proto ji nejdřív  Alež sneďl. Ham ham kus kus. Pak šel na Vaťáka. Bum! Třísk! Spad! Mrk mrk! Ve dveřích držel  kitici. Začal předčítat may. Ale ti dba se pirad prali dal🐶, tak odletěl  do Kanady. Tam si našel  ženu  a žil stastně aš do smrti se svými  400 dětmi. Hop hop klíč  klíč.

Děkuji moc za pomoc mojí mladší sestřičce. Mucq:* Pez tebe bych to nezvládla a nešila bych.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat