Speciál (za 1 000 přečtení) :3

22 3 0
                                    

Stalo se to nedávno. Stalo se to panu pavlátovi. Stalo se to ve středu. Stalo se to když byl na prochásce. Stalo se to protože na lavičce seděl starý Mareček. A co se stalo? Ve středu byl pan Pavlát na procházce a šel do parku, kde sedel v lavičce starý Mareček. Měl nazažené nohy a spal a pan Pavlát zakopl o jeho nohy. Tak se dostal do Kamenické nemocnice.

Staral jse o něho Ota Kovář a Bobo Švarc. Šel na operaci s nohou protože mu ji oprovali. Poslouchal pořád tu písničku co tu je. Na pokoj ho dali k paní Květovou.  Byla to paní asi 65. Když ležela v nemocnici tak se stihla podruhé vdát. Ležela tam moc dlouho takže i podruhé ovdověla. Přišel za ni její sin.
S : Zdar matko. Je ti pořád špatně?
PK : Ahoj synu je mi dobře.
S : Aha. Potřeboval bych pučit
PK : Ok
Pan Pavlát byl zděšení. Pozoroval to pár týdnů. Její syn ji jenom využíval, bral ji peníze nebo jsi od ní půjčoval a nevracel nebo ji bral léky a krky a dokonce povlečení z postele. Pořádně se probudily na jiném serveru. Musí s tím něco udělat. jednou nastražil minu a když syn odcházel nasměroval ho tam a om vybouchl. Pak šel Pavlát domů. Vzal si sebou asistentanku.

Další den přišli Peškovy. Amálie se dívala dolů a Pešek nahoru. Pavlát i pomocnice byli nazí. Pak začali předvádět divokí cviky. Peškovi radši odešli.
P: Nashledanou

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat