Novoroční speciál

34 3 0
                                    

Ptáte se jak vznikly meteory nebo komety? Odpověď je jasná.
Když byl Igor Rarach kosmonautem tak mu často o padalo oblečení. Na to se nabalily kosmické věci a tak vznikl velký třesk a meteoriti a komety.

N a nový rok bylo skoro všem špatně. Nebylo jim dobře. Protože pily. Až na paní Marečkovou. Ta byla policajtka a musela nepít. Minule oslavila 1 500 vyřešených případů.

Terka na vánoce dostala od Santy klause triko aby podporovala Filipa a Davida

Terka na vánoce dostala od Santy klause triko aby podporovala Filipa a Davida

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když chcípl Robert Bláha všichni to moc oslavovaly. To sme si přáli, říkali všichni. Uspořádalo hostinu a taky to oslavili tím, že swingers párty udělali i v sobotu. Jenom Filip Maléř nemohl. Proč?

Ráno si všiml žeMarcelka je nějak smutná. Bxlo mu ji líto i když ji neměl moc rád. Chtěl si s ni promluvit ale ona na něho byla hnusná. Filila M. To naštvalo a tak ji musel potrestat. Svázal ji pásken od gatí ruky. Nikdo už nebyl doma protože šli na nákupy. Pak se ozvaly klice v zámku. Klíč klíč ruch ruch. Filip M. odhodil Marcelku do komory a řekl že šla na tréning beletu. Po obědě šli rodiše na swingers párty. Filup se omluvil žr nějak není ve své kůži. Hned jak odešli svázanou Marcelku ohnl oo gauč a už nebilo cesty zpět. Nejdřív řvala jako když někoho mučí ale pak se ji to začalo líbit. Než se staří Maléřovy vrátili stihlyto ještě 5x.

Příští týden si zas užívaly. Marcelce se líbily Filipovi dovednosti a hodně si to užívala, Filip se snažil zapomenout na Martinu a Marcelka mu s tím hodně dobře pomáhala. Taky se mu to s ní líbilo.
M:Jo! Filipe! Ještě!
Paní Maléřová vtrhla do bytu a chytla je při tom.
PM: Panebože! Filipe! Marcelko?!
M: Teto, my ti to vysvětlíme
F: Mami to není tak jak to vypadá
PM: omdlívá

Naštěstí spadla na hlavu a nic si nepamatovla. Filip a Marcelka v těch věcech dál pokračovaly

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat