Přišel ten velký den když se Odpolední králíček 003 A Igor měli vzít.
Tu noc spali odděleně protože oba měly rozlučku. Oba měli na rozlučce dort s člověkem a striptýz. Ale jinak se to lišilo. OK003 slavil s celým gangem řeckých motorkářů a do konce přijeli i jeho bratranci. Určitě o OK003 nevíte, že jeho rodiče pocházejí z maďarska A asi Řecka se přestěhovali když mu bylo 7 měsíců. Tak teda rozlučka OK003 byla v Amstrdamu u řeky. Taky tam přepsal v luxusním hotelu. Rozlučka Igorova byla pro všechni lidi které v životě potkal a nakonec ji udělal v Rusku jako připomínku na jeho kariéru herce a spěváka. Byla jako vždycky obří A taky tam spal v hotelu. Další den se oba vrátily letadlem domů. Nejdřív chtěli svatbu mít na měsíci ale nakonec tam budou mít svatební cestu a taky by tam asi nemohly všichni příbuzní. Braly se na zámku v lednici který nechali čelí zavřít.
Po příletu si Igora vzaly do parády kadeřnice vyzážistky a stylistiky. Udělaly mu dlouhou koupel ve které byli bublinky ve tvaru okurek. Pak Igora celého namazali vzácnimi oleji z cibetek.OK003 To měl mnohem lehčí protože nebil nevěsta.
Ve 4 se sjely protože začínal obřad. Byli tam úplně všichni lidi. Bylo to obří svatba. OK003 už byl nachystaný u oltáře a byl hodně nervózní. Tolik lidí a tak hezké místa a co když něco pokazí . V tom se objevila limuzína na které byla samolepka Naruta se které vystoupil Igor a jeho máma Soudkyně Barbara. Taky tam byla jeho adoptivní máma paní Rarachová a to byla Soudkyně Klára Slámová (to jméno byl fejk). Soudkyně Barbara vedla Igora k OK003. Igor se po cestě skoro rozvrečel. Možná i nějaká slza ukápla. Došli k oltář. Tam ho předala a už tam čekal kněz. Něco mluvil a pak.
K: Odpolední králíčku 003 berete si zde přítomného Igora Raracha?
OK003: Ano
K: A Igore Rarachu berete si zde přítomného Odpoledního králíčka 003?
I: Ano
OK003: Tímto vás prohlašuji za manželé.Všichni začali tleskat. Novomanželé šli do kočáru kterí je měl odvézt na louku. Tam měla začít hostina a potom párty,.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí