Slunce svítilo. Byl hezkí den a všichni se usmívaly. David s Otou vyrazila den před Velikonocama k Davidově babičce. Měla velký dun a obří zachradou. Bylo tam hodně klidných, tichých romantinckých míst a moc kytek.
Za ruku šel Ota s Davidem. Po jedné z cest kamenito šťerkových spolu pochodovali.
D: No ne!
U záhonů kytky byla postava. Postava měla dlouhý plášť a světlé vlasy. Kdo to byl? To věděl jenom David.
O: Kdo to je?
D: No to je on!
O: Kdo?
D: Ten z kláštera!
O: Co? Papež? Nebo Otec Benedikt?
D: Ten co se běhal dát do kláštera.
O: A kdo se nehal dát do kláštera?
D: No přece Filip.
Řekl potichu.
O: Jó Filip Kučera!
Zařval na hlas.
Naštěstí měl zrovna sluchátka a mikrofon. Poslouchal cimbálovou a repoval si do toho.Z návštěvy u babičky Emy si dovezly obřího černého velikonočního berana. Byl tmavý. Měl na sobě čokoládovou polevou. Donesli si ho a postavil se jim do pro střed stolu. Dovnitř vběhl Igor. Měl nový jarní outfit. Kromě toho že na policejní uniformu si přilepl obraz zmrtvýchvstání Ježíše Krista, tak jeho hlavu obsadil květnový věnec. Jak tam tak rychle vběhl tak beran se z toho rozjel a spad na židli. Bum! Spád! Ozvalo se. Igor popadl pracovný kabelku a zase běžel do práce. Byl na tom špatně s financama protože si k Davidově bytu nechal postavit svůj pokoj a ještě větší koupelnu. Obojí mělo prosklené podlahu aby mohl sledovat dění na ulici. Akorát mu nevyšlo na záclony.
Další den v pondělí Igor vyskočil ze své vodní postele. Popad prut a jalovec a běžel vymrskat všechny a všechno. Zastavil se i u paní Marečkové. Pořádně ji vyšupal protože si mylel, že jí to bolí ale ji se to líbilo. Byla to sadomasochistka. Ve dveřích se zjevil jejy milý Michal. Igor na něho mrknul mrk mrk a odešel. Líbily se mu oba. Pokračoval ještě u Vilmy Niklové a dalších. Pak už nemohl, tak šel domů. Na návštěváh se ale pořádně opil a domů netrefil. Musel pro něho přijet Ota. Igor ho nepoznal a myslel si že mu chce ukrást umělé nehty a pak se v jeho očích změnil na vínový strom který vrhal ohnivé nedopečené kuře, takže ho zbil. Ale ani to Igor moc nedokazal tak ho svázály a hodili do auta. Igor řval že je nešťastně zamilovaný. Pak usnul a později opilý už nebyl.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanficTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí