Nebezpeční motorkáři

13 3 0
                                    

Igor začal temnou nocí utikat domů. Běž hodně rychle a pak tam najednou byl. A před dveřma na ňho někdo čekal.
N: Igore Rarachu
I: Co?! Kdo to je?
Lek se.
N: My jsme temný geng. Známí jako Odpolední králíčci.
Igor se zhozil. To radči umře! Tolikrát o nich slyšel v televizi. Jsou z Řecka. Pro pána Jána! @panjan Kristova noho.
Odpolední králíček 003: Já jsem Odpolední králíček 003. My víme cos udělal. Ještě se ti ozveme.

A zmizl. Nebil tam. Igor byl vyplašení ale řekl si že ho kdyžtak sbalí. Však to byla jeho původní profese. Udělá mu koláč a na něho velké oči a pude to. To zvládne snad.
Co nejrychleji výběh po schodech na horu a začal vytahovat na stůl ukradené věci. Jabko, mlíčko, mp3, telefon, trezor, minibar, telefon, DVD přehrávarče, hrozivé víno a krajkový ozdobný prvek a to byl polštář. Už jsi chtěl dát to mlíčko ale nenalilo se to. Ni se nestalo. Byla to maketa! Fejk! Hrůza! Tak skusil minibar a taky to byl fejk. Všechno to byly fejky! Byl pohoršení. I ten polštář když si na něho lehl tak se vyfouk. Taky fejk. Složil se z toho a brečel pořád. A najednou mu přišla SMS.

Igore Rarachu
My o tom víme a pomůžeme ti. Ale nebude to zadarmo. Známe tě moc dobře.
OK

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat