Večer se letělo. Nastoupily do letadla. Irmu nechali doma v šuplíku. Nechtěli za ti utrácet A Terka bila zadarmo Otu který seděl vedle ní ale zaplatit museli. Stejně jako Davida. Igor seděl sám a vedle sebe měl prázdné misto. Bylo koupené pro OK003. A pak tam ještě někdo přišel. Někdo si stoupl vedle sedačky. Někdo si sedl. Byl to pan Mareček! Igor se lek.
I: Jejda vás znám
PM: Já vás taky.A pak dělal Igor jakoby nic. Díval se z oka a neslyšel . Potom jim dali nějaké jídlo a bylo celkem dobré ale pití bylo drahé. Igor si chtěl užít svoje setkání s OK003 naplno tak se rozjel.
Po přistání si vzali věci a šli se ubytovat. Ubytovali se. Zašeli si na záchod. Najedly se. A bylo už pozdě tak šly spát. Akorát Igor spát nemohl.
Další den šli hledat OK003. Našli ho. Hrál v beletu protože byl muzikálová hvězda. Krásně zpíval tancil, a hrál. Akorát jeho vystoupení chyběla šťáva a museli ro ještě něčim vylepšit OK003 však měl nápady. Po vysopení ho chytl Igor a odvedl ho do šatny. A viděl tam něco. Nevěřil vlastním očím!
VByl to Igorův kalendář! Nafotil ho v dobách své nejmenší slávy a tak se stal slavný. Igor na OK003 hleděl. OK003 na něho taky hleděl. Igor ho na něco pozval. Šly spolu do baru a pořád se pod stolem osahávaly a nemohli že sebe spustit oka.
I: Králíčku můj musím ti něco říct. Miluju tě
OK003: Dlouho jsem si to nemyslel ale já tebe taky.Podívali se na sebe. Igor vyvedl OK003 na terasu a začali se líbat a objímat. Pak šli tancovat a opilí se celkem.
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí