Igor + David

65 7 0
                                    

David se vrátil z nemocnice, už byl v pořádku. S Otou šli na film emodži movie. Když byli v nejlepším, vrazila tam síajej a odvedli si Otu. David dokoukal film a šel domů. Byl tam teď sám. Zavoval Igorovi a ten rychle dorazil.
I: Co potřebujete?
D: Potřebuju vysvětlit to s Otou a utěšit. Nemáte nějakého policejního psyhologa?
I: Já vás u těším.
Řekl Igor a usmál se. V tu chvíli mu upadla bota na Davidu hlavu. David málem spadl, ale skončil v Igorově náručí.
D: Utěšíte mě tedy?
I: Vezměte si mne.
D: Óó, to jsem nečekal. Ale ano vezmu.
Oden později.
I: Pojedem do akvaparku!
D: Hmmm, tak osvěžující. Tak jo.
Ještě ten den jely do nákup Aku vyprat plavky. Šli do kabinky zkoušet plavky a fotili se na fb. Vtom jim do kabinky někdo vtrhl. Byl to Ota! Měli tam vychásku z vězení. Zak se k nim přidal, než ho zase sebrali.

Pak už vyrazili, šli se převlíct a vešli k bazénu. Nevšimli si ale, že je pozoruje Ota, který měl vychásku. PRÁSK! BUM! Igorovi spadlyplavky. Další neměl, tak se koupal nahý. Pak ale uviděl jednu paní a od té si půjčil plavky. Byla to Simona Hložánková. Znali se z kadeřnictví. Nechal si od stříhat, barvit a gelovat vlasy. Už odcházela, tak ji nevadilo, že bude bez plavek. Ale její muž Ruda se na něho nehezky dì al.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat