Zas škola - MENŠÍ speciál

6 3 0
                                    

Tu noc dováděl Ota a David v posteli když v tom tam vtrhli OK003 A Igor. Viděly je, zase radši vycouvali a zavřeli za sebou dveře. Pak 20 minut čekali než to dodelaji a přišli zas.
I: Čúúúús lidi! Jsme tu!
O: Ahoj fešáci čtveráci!
D: Rádi vás uvidíme!
OK003: Chyběli jste nám.
Pak přišla dojemný část. Objímali se pusinkovali se a vyprávěli jim vše, co se stalo. Nevšimli si že je pozoruje Terka přes balkon. Tak ji pak pustili.
I: Ale vždyť jsi mohla projít stěnu.
T: A jo vlastně.
D: Máme problém. Dneska se musíme vrátit.

Všem to došlo ale nechtěli si to připustit. Musely do školy. Přišli na letiště a vykoupili Duty free shop. Pak utratili peněz hodně za jídlo a užili si cestu letadlem. Přišli domů a začali vypalovat.

Ota brečel, Terka taky řvala bolestí a David byl smutný že mu praskl popruh na aktovce. Jinak se jako jediný těšil na děti ve škole. Situaci se snažil uklidňovat Igor, OK003 a Lumír Nykl. Nikdo si nevšim že přišel ale byl tam. Ota už bral do ruky žiletku a chtěl si podřezat žíly. Nemohl se k tomu odhodlat ale jiná možnost nebyla. Už měl žiletku na zápěstí. Když v tom se mu zjevila Panna Marie. Byla moc krásná a svítilo s ní světlo jako z křišťalového lustru . Osvětlovala celou místnost. Na Otu se usmála a telepaticky mu sdělila něco o pokladu. Kde se nachází ale Ota tomu moc nerozuměl i když se snažíl. Byl omámen a taky vyčerpaný. Pak z toho usl.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat