Slavní lidé

10 3 0
                                    

Po skončení vystupení to šlo všichni oslavit na párty. Čekal tam už celý geng Odpoledních králíčků kteří nemohli z Igora spustit oči. Jen David pořád volala s Putinem. Terka je začala podezřívat s toho že spolu něco mají. Mohla by to celkem snadno zistit protože je duch ale teď si oblibila život běžných smrtelníků.

Ale sotva vyšly z divadla obklopily je fanoušci. Všichni chtěli podpis a fotku nebo si na ně sáhnout a všechno chtěli vědět kdo jsou ty neznámé hvězdy. Bylo populární. OK003 už všichni tak nijak znali ale neměl žádné noc úspěšně vystoupení A Igora možná taky někdo znal protože v mládí tu dělal modely a jednou tam byl na policejní akci. Najednou měly v Rusku sta tisíce fanoušků a několik fanpage na sociální sítě.

V klubu kde to slavili bylo hodně lidí a všichni to slavili. Byli skvělí a úžasní. Ota se šel projít na střechu a s ledovat noční oblohy. Přemýšlel. Když v tom na to přišel!

Našel Terku a ona taky přemýšlela a taky na to přišla! Igor naschVál řek, že ten milostní dopis psal Ota aby to už nikdo neřešil a řešily šifru OK003! Do opravdy ho poslal Aleš Vašečka!! Ota a Terka bylo zase kamarádi a bylo to dobře. Na Igora se moc nezlobily protože ke to Igorek a je neodolatelní.

Další den v hotelu se za nima stavil slavný důležití agent. Měl pro ně nabídku. Byla to dobrá nabídka. Mohli vystupovat be slavném muzikálu! To museli promyslet a rozhodnutí se udělali všichni spolu.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat