První jarní úklid

20 3 0
                                    

Oni se rozhodli že udělají úklid. David, Ota, Igor zavolali Irmě a pustili se do toho. Uklízeli podle ročních dob. Vždycky jenom na jaře a na přelomu zimy a podzimy. Jinak se k tomu nedonutili tak to buď nedělali vůbec, nebo jim to dělala profesionální uklízečka Irma. Irma kdyby si učila na střední škole no vyhodili ji prorože to neuměla a děti ji akorát šikanovaly a v hodinách po ni házely kaštany, žaludy, kokosy a tak.
Igor začal s úklidem šatníku protože měl hodně oblečků pro psy. Neměla psa ale i tak měl na ně úchylku a někdy se do nich snažil obléct. Taky ve skříni nemohly chybět ta mástrpís kolekce od Gábiny. A jedny speciální bity které si donesl z cirkusu, když tam pracoval protože na policejní stanici měli málo peněz. Ty boty pyly až do půlky stehna a měly červeno fialovou barvu. Na okrajích byly rolničky a zdobily je obrazce vlněného roucha a povidlových šátečků (ty měl Igor rád). Na podrážce byl pak Igorův portrét ve stylu Provence 70. let. Jaké byly jeho další oblíbené kousky? Košile po pradědovi ve které bojoval v bitvě na Bílé hoře a bitvě o  Tábor který byl určen pro všechny typy pleti a lidi tak umřeli protože na lavičce seděl starý pán, který přivolal mimozemšťani. Ta košile byla krásná ale  měla zkažené knoflíky. Dále měl Igor rád mamčin klobouk, který ji čórl když mu bylo 14 a hledal svoji identitu.
Jak se tak prohraboval skříně, narazila na divnou hroudu hader. Byl tam člověk! Nevěděl kdo to byl. Vytáhl ho. Byl to Filip.
I: Co ty tu? Poďte sem všichni
Ir: Ááách. Filip <3
F: Já vám to vysvětlím.
Filip měl na sobě divné bílé hadry co připomínají noční košily. A taky měl na hlavě divnou bílou věc.
F: Víte, já jsem vstoupil do kláštera. Bude to tak lepší. Konám dobro a přišel jsem si pro nějaké věci. V ruce držel dlouhý seznam.
Zrovna venku uslyšeli pruhovaný vrtulník. Proletěl kolem okna a pilot na ně mrknul.
Za chvíli uslyšeli troubení. Papež si přijel vyzvednout Filipa.
D: My se někdy za tebou stavíme. Ahoj
F: Ahoj mí drazí
A odjel

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat