Konecrt Michala Davida a zamčení lidi

28 6 0
                                    

Ráno po párty se lidi vzbudili. Ten den byl v parku vystoupení Michala Davida a děcké taneční skupiny.

Ale všichni lidi z párty tam byli zamčení. Nemohli ven. A za necelou hodinu začíná koncert. Nechtěli o to přijít oni tam chtěli všichni jít. Někdo vykřikl. Za to může ten Člověk! To byla pravda. Všichni souhlasili. Svalnatý Filip přiběhl a vykopl dveře. Praskly. Rup. Lidi utíkali na ulici a pak do parku aby stihl Michala Davida. Filip si uvědomil, že včera v opilosti podepsal smlouvu o učení. Tak jo roztrhal a snědl, aby na to nikdo nepřišel. Pak měl z toho papíru zácpu.

Všichni lidi z párty vtrhli do parku. Zrovna tančily postižené děti taneční skupina. Někteří z té nádhery nemohli ani mluvit. Ale když přišel michal David to se srovnávat nedalo. Bum! Někomu vypadly zuby. Byl to Mára! Všichny se seběhly a Mára se přiznal že má umělé zuby. Zuby mu pak po sbíraly. Nedržely mu v puse moc dobře. Sjeli se lidi i z okolních ulic. Když byli sjetí zavovali do televize a tam natočily o tom reportáž. Koncert Michala Davida se musel odložit. Mára zažaloval firmu, která vyráběla zuby. Byl to trapas.

Bylo by to ale ještě horší, kdyby někdo nezapálil popelnice. Hořely. Přijeli hasiči. Vytáhli dlouhé hadic s vodou. Uhasili to a odjeli.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat