Všichni daly hlavy do hromady aby přišli na význam šifry co dál Igorovi OK003. Dokonce zavolali na ministerstvo životního prostředí, napsali dops radě starších tvořenou převážně lidmi s dlouhodobím duševním onemocněním a jinými chytrými lidma. Nekdo na to přijít musel . I Igora už něco napadli. Nebo prostě by mohli napsat OK003 na fb nebo ig ale to by bylo moc jednoduché a on chce dobít jeho srdce.
Ten den po obědě jim někdo zazvonil na dveře a hodil jim do schránky dopis a utekl. Asi česká Pošta. Šla to výzvědnout Irma jako správna uklízečka a donesla jim to. Byl pro Terka.
JJe to Milostný dopis! Pro Terku! Od tajného ctitelé! Všichni přestali luštit vzkaz od OK003 a radši se šli dívat na Policii v akci. Až skončila tak se plní inspirace pustili do pátrání tajemného ctitele.
Igor začal přemýšlet. Aleš Vašečka to je ten debil po kterého už dlouho jde protože mlátil Gábinu! Dokonce měl pro něho přichystanou past. Tak se vydal na vlastní pěst pryč a chtěl ho najít. Šla hledat jeho domov alene věděl kde bydlí. Tak se všech možných ptal. Pak šel na hasičskou stanici protože věděl že Aleš je hasič. Ale zrovna tam někdo dělal na tyči striptýz! Nejdřív na to Igor hleděl a pak se při dál. Někdo to natočil a dál na Redtube.
I: Tak to bylo slabé video ale kdyste chtěli hoši můžeme natočit i něco kvalitnějšího.
Hasič: To není špatný nápad. Nech nám tu číslo nebo něco a ozveme se.
I: Nebo já zas přejdu
H: Ok
I: Znate Aleše?
H: Ale jo. Jeho tanec na tyči je nic moc ale s hadicí to umí.
I: Aha dík. No stavím se.
To už byli celkem opilí tak radši šel
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí