D.I.O.T. tým na nic nepřišel. Nic nevěděly nic naznali prostě nic nevipátrali.
Za to se ale Igor přiznal sám. Začal vyprávět dlouhí příběh.
Začalo to když se shulili a on si hrál a v tom mimo stavu vykradl obchod. Jenže to bila výloha a on vzal makety. Přistihly ho pro tom. Byl to ten nebezpečný motrokářský geng Odpolední králíčci z Řecka. Konktaktovali ho a řekli že to na ňho neřeknou když jim řekne kdo jim řekne heslo k Velkému Policejnímu Centrálnímu počítači. Jenže co se nestalo. Igor je chtěl všehny sbalit a okouzlil je a u všech se mu to povedlo až na OK003.
Nechápal proč to tak je. Všichni z něho byli hotovo až na jednoho. Dokonce OK174 mu poslal dopis který měl 10 stránek a byl celí o Igorovi jeho kráse schopnostem a dovednostem. Podle celého gengu byl prostě úžasný akorát si to mezi sebou neřekli a s tím Igor počítal. Chytře je proti sobě poštval a oni se navzájem zbili a tím se jich zbavil. Navíc po téhle aféře poprvé viděl v očích OK003 uznání a speciální jiskřený jako když si po večer hraje s paralizérem. Pořád přemýšlel co dělat. Tak začal mněnit vzhled a střídat vlasy a nosit jiný styl oblečení. Skusil všechno možné i ne moc Možná. Jednou ráno pozorovali na ulici 3 nebezpečné stromy, které se v garáži pohádaly a vyrazili do ulic. V tom mu došlo že nikdy v životě nebyl kámen. Tak se vrátil ke svému původnímu účesu a stylu.
RŘek si že na OK003 už nebude myslete i když ho pořád strašně moc miluje víc než všechny na světě. Ne chápal proč zrovna na něho jeho obvyklé triky nefunguje. Dostal nabídku dělat DJ na jedné akci. Večer předtím projížděl You tub a nasel nějaké písničky Justýna Biebera. Takže jak byla akce nehrál nic jiného. Přes noc se z něho stal Beliber.
Po skončení za ním někdo přišel. Byl to OK003! Pozdravil hp.Strčil mu do kapsy lísteček a zase odešel a z jeho očímu Igor viděl že k němu taky něco cítí. Na lístečku byla to šifra. Ale od té doby se Igor cítí líp a jednou to rozluští a pojede za OK003 klidně i na konec světa. Tak moc ho miluje že by radši umřel než nebýt s ním.
Celý zbytek I.D.I.O.T. týmu Igora objal a všichni řekl.
V: Bude to dobré Igore! My ti pomůžem!
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanfictionTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí