Davidovi děti zlobí

20 3 0
                                    

Davidova třída pořádně zlobila. Nikdo se tam neučil a to už bili před maturitou. Měli plánovat ples gymnázia v sobotu a ne kdo si co obleče na swingers párty v pátek. Davida to štvalo. David donutil tam chodit i Filipa ale moc tam nezapadl. Byl zviklý že byly z něho všechny Hotové a ony nebyli. A to se tam i svlíkal. Ostatní tušili že je to Davidův bývalý protože po sobě lezly.
Takhle to dál nešlo. Přišla na ně Polednice. Byla zlá a měla zkažené zuby a ohlé záda. Přicházela za 5 minut 12. Vešla do třídy a všichni se ji začaly ssmát. Ona říkala že je unese protože zlobí.
Ale všichni z ni měli srandu. Když už ji zbili, vzali ji falešné zuby a tak, tak někdo vytáhl pistolí a zastřelili ji. Nevěděli co pak s ní tak zavolaly policajty a řekly, že to bylo v sebeobraně. Naštěstí přijet Igor. Pochlubil se novou kabelkou a nocou sukní. Pak odjeli a bylo po všem.

Ale doslechla se o tom FBI. Vpadli tam.
FBI: Prý zlobit!!
Ostatní: Ne!!!!!
FBI: Jooo!!!!
Naštěstí zas přijel Igor. Ookecal si s nima o nové módě a o posilování a řekl jim že to byl omyl. Chtěl aby celá třída prošla na tu swingers párty. Mojli být dobří a on měl na to oko.

Martinovi Maléřovi zabavili počítač, prorože na něm furt hrál.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat