Tajná svatba v Ulici

31 3 0
                                    

Tento děj sem zjistila z utajovaného zdroje Ulice tak o tom nikomu neříkejtě. Zatím je to tajné. Příjemnou zábavu

David vytáhl něco z shránky. Byla to pozvánka na svatbu. Bere se Vilma Nyklová a Mário!
Byla to velká svatba. Bylo tam tak asi kolem 400 lidi. Každý je chtěl vydět. Bylo tam taky hodně jídla a hrála tam nijaká hudba. Hodně tančili. Jenže to bába Nyklová ještě netušila co ji chce Mário udělat. Kromě večeře . Vendula se v rohu na ně usmývala protože byla ráda, že se zbavila Mária. Za svědky šel Lexik a Růža. Byla to vyhlášená velká párty.

Měsíc po sbtbě přijeli do ulice velké vozy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Měsíc po sbtbě přijeli do ulice velké vozy. Z pekárny se stalo nahrávací studio! Vilma si nejdřív mislila že ji z toho klepe, ale protože byla do Mária zamilovaná a on ji slíbil žeji složi písničku tam mu to povolila.

Mário pracoval na nové desce. Brzo ji dokončil. Všem ji rozdal zadaramo, protože si myslel ze má peníze a neměl. Pozvalje na jedinečnou akcy kde si desku melo poprvé poslechnout. Už to začalo. David s Filipem zůstali radši doma a dobře udělaly.
Po poslechnutí chtěli všichni spáchat hromadnou sebevraždu! Byly tam všechny osobnosti z ulice až na toho Davia a Filipa. Mário jim any nebránil. Už se chystali se pod řezat a spolknout prášky s jedem, tak dovnitř vtrhla efbíaj která pátrala po člověkovi. Sice člověka nenašla ale ztrazila hromadnou sebevraždu. Vilma nahrávací studio zburala a poslavila si zas pekárnu.

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat