Hoří ti banán

23 4 0
                                    

Šly dál vyšetřovat. Šli za nějakým panem a on měl žluté zbarvení. Tak mu dávali nějaké otázky a on jim odpovídal. Pokud si někdo pšiknul a byli všichni překvapení protože ten pán byl najednou bílí. Aha! On byl jenom od pylu. Tak už to byli jasně protože on byl zemědělec a tak byl od toho celý špinavý. Jede že neměl alergii.

A A to Igora utvrdilo v to co si myslel. Ještě vyzpovídali ten zbytek a pak si je všechny pozvaly na policejní stanici. Igor věděl, kdo to byl ale jinak to nikdo nevěděl.
Terka: Tak kdo to vůbec je? Dneska musíme někoho zátkou a my nevíme koho.
Ota: Já si myslím, že je ti pán z červenýma vlasama.
Igor jenom seděl a poslouchal. Pak viskočil ze židle a řekl.
I: Je to téhle náš první podezřelý. Je sice černý a pachatel je bílí, ale ne to on..protože jsem si udělal licenci na policejního psa a očuchal jsem důkazy a pak toho pána. Jeho trik spočívá v tom, že je černý od ropy!
Irma: No ne! FAKT!
David: Ooooooooo
Terka: Ty jo
Po zemi kapala ropa a všichni si toho všimli až teď. Ostatní podezřelí šli domů, akorát vraha si nechali. Ota se málem složil.
O: Tak to jsem fakt nečekala.
I: Tu máš banán.
Igorovy spadli opasek. Ota se chroupal banán, když v tím někdo.
D: Panebože! Ten banán hoří.
Někdo vzal hasičák a chtěly to uhasit. Ota se ale lekl a ten banán zachodil. Odlít na vraha a ten byl ještě od ropy a chytl. Nakonec ho uhasili a on přežil.
Irma: Kdyby umřel nebila by to žádná škoda .
Pak vraha zavřeli do nemocnici a pak i do toho vězení. I.D.I.O.T. tým vyřešil další případ

Ulice - drama v Kauflandu Kde žijí příběhy. Začni objevovat