Irma byla v kómatu. V jejím pokročilém věku to bylo nebespečné. Věděla něco co ostatní ne. Tak ji tam zbytek lidí chodili vyprávět po hádky, zpívat a Igor se dokonce svlíkl. Ale nic nezabralo. Dokonce ani předčitání z učebnice zsv, které za mlada učila. Zjistili že je ji víc než říkala a je to taková živoucí fosilie a z nudy se dala na uklízení u slavné skupiny Litlle Mix.
Mezitím.
Mario chodil po ulici. Byl zdrceny protože ho vyhodila Vendula. Měl ji rád ale ne až tak moc. Nenosila mu totiž koláčky. Ztratil se a najednou byl u cukrárny. Za pultem stála krásná mladá blondína. Vešel dovnitř.
M: Dobrej kočko. Jak se jmenujete?
K: Kamila
M: Hmm a co by ste mi nabídla? Prachy nemám
K: Tak to asi nic.
M: Aha ok. Zas se stavit. Nazhle.
Mario se do Kamily zamiloval na první pohled. Jenže tu byl problém o kterém nevěděl.
Nedávno se Kamila rozešla s Pavlem. Pavel byl gej a přišel na to až teď, ale domluvily se, že to nebudou říkat a Kamila si našla jiného. Pavel byl už delší dobu zamilovaný do Mária. Byl to tak. Ta jeho nespoutaná duše jeho hudební talent a nadání jeho krásné oči a vlasy, jeho styl. A tak zatím byli jenom kamarádk.Pan Pešek spal doma. Najednou se v kuchyni roztřískaly hrnce. Vběhl dovnitř zatímco se vzbudila Amálie. Co neviděl! Skoro nic protože byla tma. Ale byla tam Kamila s Vendulou!
K: Ten je můj!
V: Ne je můj
K: Ne patří mě! VadaKing
V: Buď ticho! je tu!
P: Co se to tu děje?
K: Že jsem krásnější?!
V: Já nyem lepší!
P: Dámy...
V: Vemte si mě nebo ji vyškrábu oči.
P: Ne! Mám Amálii. Nechci ani jednu z vás. A teď vypadněte z mého bytu! Nebo zavolám policajty v čele s Igorem!
Obě utekly až nakonec si přiznaly, že se mají rády. Jenže spolu nechtěli chodit
ČTEŠ
Ulice - drama v Kauflandu
FanficTerka, Oťas a David žijí ve společné domácnosti. Jak se jim povede, když ve městě útočí nebezpečný geng který obchoduje s moukou??? Jak se budou vivíjet jejich vzájemné vztahy?? 10+, podle skutečných událostí