Bölüm Şarkısı Mustafa Ceceli Hastalıkta Sağlıkta
Keyifli okumalar :)
"Yağmur, Ali'nin bebeği mi var? "
Yağmur , korkuyla Çağatay'a baktı. Bunu nasıl söylemişti? Nasıl ağzından kaçırmıştı? Çağatay'ın şimdi onu Ali'den uzak tutmak için her şeyi yapacağını biliyordu. Artık Çağatay'da ilişkisine onay vermeyecekti. Onun desteğini de kaybetmişti hemde dilini tutamadığı için.
" Çağatay..."
Çağatay sinirle ayağa kalktı."Yağmur sana bir soru sordum cevap ver Ali'nin bebeği mi var?"
Yağmur, gözlerini kapadı her şey bitmişti işte. Kendi hatası yüzünden Ali'den ayrılmak zorunda kalacaktı. Çağatay gerçeği öğrenmişti ve ailesi de öğrenecekti. Ne olacağını çok iyi tahmin ediyordu Yağmur.evde sıkı yönetim ilan edilecekti. Evden dışarı bile çıkamayacaktı Yağmur. Hatta kendisini burdan sürgün bile edebilirlerdi.
"Çağatay , o kazadan sonra Ali çok dağıttı sende biliyorsun ve işte bir bebeği oldu. Ama kendi de hatasının farkında. Zaten bebeği dedesi saklıyor göstermiyor. "
" Yağmur ben sana ne deyim ? Sen böyle bir adama nasıl aşık oldun? "
" Kalbim onu seviyor Çağatay bunu anlayın artık "
"Hâlâ seviyorum diyorsun hâlâ Yağmur, sen Ali'nin ne yaptığının farkında mısın acaba? Onun bebeği var diyorsun? Bu normal bir şey mi?"
Yağmur, kendini anlamaycaklarımı biliyordu. Bu yüzden daha fazla konuşmak istemiyordu. "Geçmiş geçmiştir Çağatay. Ben geçmişi değil şimdiyi yaşamak istiyorum."
" Geçmişin izleri silinmez Yağmur. Her ne kadar geçmişi unutmaya çalışsakta geçmiş her defasında karşımıza çıkar. Üzgünüm ama bunu öğrendikten sonra Ali'ye güvenim kalmadı. Benim de onayım yoktur artık bu ilişkiye. "
"Çağatay beni anlamayı denesen lütfen."
" Yağmur neyi anlayım ben? Bu yenilir yutulur bir şey değil. Her şeyi sineğe çekebilirim ama bu... Bunu sineğe çekmem üzgünüm. Annemle babamın da bunu bilmesi gerekiyor. "
" Çağatay söyleme eğer söylersen Ali'yi tamamen kaybederim."
"Belki de senin için en doğrusu budur Yağmur. "
"Çağatay.... Bunu bana yapma.... lütfen.... ben Ali'yi çok seviyorum. Ondan ayrılamam."
"Senin iyiliğin için Yağmur annemle babama bu gerçeği söylemeliyim "
"Ne söyleyecekmişsiniz bize ?" Cevdet Bey kapıyı aniden açıp odaya girdi.
Yağmur, işte şimdi hiç şansı kalmadığını anladı. Çağatay'a ne olur söyleme bakışları atarken Çağatay burnundan soluyordu. Söyleyecekti.
" Baba, Yağmur'da benle Amerika'ya gelecek "
"Ne?" Böyle mi cezalandırıyordu kendini ?
" Bu nerden çıktı şimdi? "
" Yağmur'un kafasını toplamaya ihtiyacı var. Çok yanlış kararlar veriyor bu aralar. "
" Çağatay ne söyleyeceksiniz bizden sakladığınız ne var?"
Yağmur, çaresizce kardeşine bakıyordu.
" Baba..."
"Ali'nin bebeği var baba. Ve ben buna rağmen Ali'yi seviyorum o da beni seviyor. Siz ne derseniz deyin Ali'yi elimden alamayacaksınız " Yağmur aniden sözlerine hakim olamadan konuştu. Ve pişman değildi. Çağatay'dan değilde kendinden duymuştu babası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Masalı
Ficção AdolescenteSert erkek, masum kız hikayelerinden sıkıldıysanız doğru yerdesiniz. Bu kitapta roller değişti çünkü. *** Acımasız bir baba tarafından büyütülen bir kız aşka inanmazdı. Duygusuz ve sertti. O İstanbul Kandemir'di. Yıkılmaz buzdan duvarları vardı. F...