41. Bölüm Deli Bir Aşk Masalı

1.3K 111 410
                                    

Herkese Merhaba

Pelin ve Engin severler için gelsin bu bölüm :)

Bölüm Şarkıları Kenan Doğulu Tencere Kapak, ve Yaparım Bilirsin

Keyifli okumalar :)

Derya'nın gidişinin ardından üç hafta geçmişti ve yokluğu bariz bir şekilde hissediliyordu. Onu herkes özlemişti ancak iyileşmek için gittiğini biliyorlardı. Yine de insanın sevdiğinin yokluğuna alışması zordu. Derya gitmişti ardından ise Pelin yeniden abisinin yanına yerleşmiş ve üç erkek yeniden baş başa kalmaya başlamıştı.

Her zaman ki gibi sıradan bir gün iken Koray dersten çıkıp İstanbul'u aradı. Uzun zamandan beri buluşamıyorlardı ve onu özlemişti. Uzun uzun konuşan iki sevgili birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini söyleyip görüşmelerini sonlandırdılar.

Telefon kapandıktan sonra Koray, yanına oturan Engin'e baktı. Bugün bir farklıydı Engin. Pelin gittikten sonra yine yaslara batmıştı fakat şimdi yüzünde güler açıyordu.

"Engin Bey bu keyfinizin nedenini sorabilir miyim acaba?"

" Koray sakın unuttum deme. "

Yanlarına gelen Yavuz "neyi unutmuş Koray?" diye sordu.

" Ciddi olamazsınız gerçekten unuttunuz mu ?"

Koray neyi unuttuğunu bilmiyordu. Ne vardı da unutmuştu? "Neyi unuttuk?"

" Ya size inanmıyorum yarın bir tanecik sözlümün doğum günü. Ama ikiniz de unutmuşsunuz "

"Doğru ya yarın Pelin'in doğum günü bunu nasıl unuttuk biz?" Koray kendine inanmıyordu. Her yıl hatırlamasına rağmen bu yıl nasıl unutmuştu bilmiyordu.

"Abisinin haberi var mı peki?" Yavuz'un sorusuna Engin bakışlar attı. Ali'nin haberi yoktu ve olması da gerekmiyordu Engin'ce.

" Eee şey...olduğunu sanmıyorum ama olması da gerekmiyor "

Koray, Engin'e yok artık Engin bakışı atıyordu. Yarın Pelin'in doğum günüydü ve bunu Ali'nin bilmesine gerek yoktu öyle mi? Bu çocuk ölmek istiyordu galiba. "Saçmalama Engin, Ali'nin bunu bilmek hakkı hem ayrıca Kamuran babaanne de var."

" Tamam Kamuran babaanneye söyleyelim ama abisine söylemesek olmuyor mu? "

"Engin" dedi Koray. "Oğlum abisi o abisi bilmek hakkı."

" Ama ben onunla yarını başbaşa geçirecektim. Ya söylemeyelim lütfen. Bir gece başbaşa kalalım zaten doğru düzgün göremiyorum bari bir gece ya. Doğum gününde hiç olmazsa " Engin yalvarır gibi konuşması Koray'ı gülümseti. Belki Engin haklı olabilirdi. Ama yine de Ali'nin kardeşinin doğum günü olduğunu bilmek hakkıydı.

"Beyler ben ölmek istemiyorum," diyerek araya girdi Yavuz.

"Ben de ölmek istemiyorum Engin. Daha İstanbul'la, yaşayacak güzel günlerimiz var."

" Ne korkaksınız ya söylemesek ne olacak ki ?"

"Olmaz Engin olmaz. Hatta şimdi arıyorum," diyerek telefonu eline aldı Koray.

Engin ise sen bekle Koray bakışı atıyordu. Pelin'le ne zaman başbaşa özel bir an yaşayacaklardı bilmiyordu. Oysa yarın için çok güzel şeyler planlamıştı ancak hepsi yalan olmuştu.

İstanbul Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin